/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
symbolvisning i word 2013
Fra : lillelyst
Vist : 426 gange
50 point
Dato : 03-07-13 11:44

Hej. Håber en kan fortælle mig hvordan jeg får symbolet her (cirkel med et + indeni) http://peecee.dk/upload/view/415514/full til at forsvinde. Det kommer automatisk hver gang jeg skal bearbejde en linie i en tabel oprettet i word 2013.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 03-07-13 14:46

Nej kan jeg ikke , men jeg kan give dig det gode råd førs at bruge microsoft programmer , og styresystemer et par år efter første udgivelse. Der er så mange fejl, som først bliver rettet med tiden. Der udkommer f.eks stadig nye rettelser til Win XP, selv om den er lige på falderebet.

Accepteret svar
Fra : transor

Modtaget 25 point
Dato : 03-07-13 14:47

Nu bruger du vel rigtigt linieskift og ikke nyt afsnit, ligesom gamle kontordamer.

Kommentar
Fra : lillelyst

Dato : 03-07-13 15:27

Jeg benytter faktisk standardindstillingerne indtil jeg er blevet dus med programmet. Noget tyder på at det er "smart" funktion de har koblet på men ganske irriterende når man skal slette linier i en tabel m.v.

Godkendelse af svar
Fra : lillelyst

Dato : 17-07-13 10:54

Tak for svaret transor.