/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Vil fjerne Facebook fra android tlf.
Fra : vedikkealt
Vist : 426 gange
300 point
Dato : 03-07-13 10:51

Hej med jer

Hvordan fjerne jeg Facebook fra min HTC Sense - android telefon.

Jeg troede bare det var et program jeg hentede, og som jeg så kunne afinstallere når ikke jeg skulle bruge det mere, men sådan ser det ikke lige ud til at være

Glæder mig til at få det V Æ K

Bedste hilsner fra vedikkealt

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 03-07-13 11:05

Nu har jeg en iPhone, og der skal vi stryge på ikonet, til de begynder at ryste, der kommer så krydser op, - og kan vælge hvilke vi vil have slettet.

Kommentar
Fra : vedikkealt

Dato : 03-07-13 11:17

Sådan opfører det sig ikke på min, her holder du på ikonet en tid, og så kommer der en menu frem, men sådan sker det bare ikke for Facebook ikonet her på min telefon

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-07-13 11:24

Hvis det er en app du selv har installeret så skal du ind i Indstillinger og videre til Apps som du trykker på og åbner, der finder du den app som du vil afinstallere.
Hvis det er en app som altid har været der så kan den ikke fjernes, men måske deaktiveres jeg har deaktiveret Facebook appen og tvungen den til at standse på min Sony telefon med Android, så nu kan den ikke startes og den er ikke synlig nogen steder men altså ikke helt væk

Accepteret svar
Fra : Charlottefrich

Modtaget 300 point
Dato : 03-07-13 14:12

Den er født med facebook applikationen og derfor kan den ikke slettes, eller for den sags skyld flyttes til SD kort.

Hvis du bare synes den er generende på din forside, så "hold" på facebook ikonet indtil muligheden fjern, eller skraldespand dukker op forneden på skærmen. Hold og "træk" ikonet ned på fjern/skraldespand, så skulle den være væk.

Vil du i øvrigt fjerne applikationer, som du selv har hentet, fjernes de ved at gå til google play, trykke menu, vælge mine applikationer, vælge den applikation du ønsker at fjerne og trykke fjern.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 03-07-13 14:12
Godkendelse af svar
Fra : vedikkealt

Dato : 06-07-13 00:00

Tak for svaret Charlottefrich.

Det så ud som om, det var løsningen.

Tak for hjælpen