/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Outlook delay - ms office 2010 - win8
Fra : alexsh
Vist : 473 gange
200 point
Dato : 02-07-13 08:11

Hej,

Jeg har installeret ms office 2010 på en bærbar med win8.

Mailen opdaterer utrolig langsomt. De kommer næste straks på mobilen og ipad'en men der kan godt gå 30 min fra man sender til de modtages på pc'en. Kan man selv regulere hvor ofte den skal opdatere? - eller hvad kan skyldes dette problem?

Der er også problemer med at nogle mails slet ikke bliver modtaget på computeren, men de modtages fint på henholdsvis telefon og tablet. Kan dette evt. skyldes et spamfiler eller noget?

Håber der er en osm har svare herpå.

Accepteret svar
Fra : peque

Modtaget 200 point
Dato : 02-07-13 09:53

Ja man kan indstille dette i OUtlook:
I almindelig view - går du ind under Send og Modtag - definer send og modtag Grupper . hvor man kan indstille tiden til hvornår den skal hente mails!

Ja det kan sagtens skyldes spamfilter eller mailregler der gør at de ikke vises i Outlook men på IPAD.

Men det komemr meget an på hvilken type mail der er POP3 IMAP hvad er de konkrete indstilliunger under disse!

Kommentar
Fra : alexsh

Dato : 02-07-13 11:07

det er POP3, men må jeg lige se om jeg kan google så.

Kommentar
Fra : peque

Dato : 02-07-13 11:23

HVis det er POP3 burde det ikke tage lang tid - den POP3 reelt bare tømmer den postkasse den henter fra - mm Du har lavet specifikke regler der sorterer i den post der hentes ( F.eks TDC mail .- da det kun er aliaser man har hos dem)

Kommentar
Fra : alexsh

Dato : 02-07-13 11:39

Hmmm... det en profibermail, ved ikke om det er en information som er nyttig på nogen måde. :p