/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
mappe problem i microsoft outlook 2007
Fra : magnuskw
Vist : 381 gange
20 point
Dato : 01-07-13 20:23

Hej kan nogen hjælpe med disse problemer?

1. Al post er begyndt at blive modtaget i mappen "slettet" - hvordan får jeg indstillingen for ny post tilbage til "indbakken".
2. al søgning i mapperne er blevet umuligt - uanset hvad jeg skriver i søgefeltet kommer der ikke noget svar.

3. kan jeg evt. helt slette Outlook og geninstallere den?

på forhånd tak

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 01-07-13 22:06

Citat
kan jeg evt. helt slette Outlook og geninstallere den?

Det kan du da sagtens...

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 04-07-13 11:20

Har du lavet nogle ændringer på din computer inden problemet startede?
HAr du oprettet regler i Outlook?

Kommentar
Fra : magnuskw

Dato : 04-07-13 14:25

hej webnoob

Jeg kan kun sige, at ikke bevidst har lavet ændringer på computeren eller oprettet regler vedr. Outlook.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 04-07-13 17:42

Hvis du har så prøve og fjern flueben ved en af gangen og send dig selv test mails hver gang til du finder en evt. fejl.

Kommentar
Fra : magnuskw

Dato : 04-07-13 17:58

Hej webnoob
Foreløbig tak for dit svar. Det satte mig på sporet og jeg fik rette fejlen m.h.s. til hvilken mappe nye mails kommer til, men jeg kan stadig ikke søge - kan du også hjælpe mig med det?

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 04-07-13 20:04

Har du prøvet at sætte CD'en i og køre en reparation af Officepakken?

Accepteret svar
Fra : webnoob

Modtaget 20 point
Dato : 04-07-13 20:13

Hvor søger du henne?

Kommentar
Fra : magnuskw

Dato : 04-07-13 20:59

Lige over der, hvor alle de nye mails ligger, er der et felt, hvor der står søgning. Ovenover står i hvilken mappe, der søges. Når jeg skriver noget der, som jeg ved er på listen af mails, bliver listen blot tom ved søgning

Kommentar
Fra : magnuskw

Dato : 04-07-13 21:00

til marken 84
Tak for svaret, men ja, det har jeg forsøg.

Godkendelse af svar
Fra : magnuskw

Dato : 10-07-13 18:14

Tak for svaret webnoob.

Dit svar løste ikke alle problemer, men som jeg skrev - jeg fik huld på problemet og spørgsmålet om at få al indgående post i den rigtige mappe er nu løst.

T
Magnuskw