/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Michael jackson kærlighedssang
Fra : Cthemacman
Vist : 681 gange
100 point
Dato : 30-06-13 21:24

Okay skal bruge en kærligheds sang med Michael jackson. Men der er mange at vælge imellem. Og da jeg ikke er så god til at tyde hans tekster tænkte jeg på om der var nogle der ville hjælpe.

Sangen skal helst handle om en smuk or kærlig pige med en god personlighed. Den skal ikke kun fokusere på det sexuelle eller pigens udsende men også på personlighed. Og så skal den helst heller ikke sige noget i nærheden af. "Du er den eneste pige i mit liv" eller " jeg elsker dig over alt på jorden"

Ved godt det er mange krav så at for opfyldt dem alle er nok svært. Men helst så mange så muligt. Så har i nogle forslag?

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 30-06-13 21:31

MICHAEL JACKSON - YOU ARE BEAUTIFUL

http://www.youtube.com/watch?v=VvskMO4buqc

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 30-06-13 21:33

ikke fordi det er en smuk sang,.. eller jeg er MJ fan,
men det er med MJ, og handler om en der er smuk (muligvis en kvinde)

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 30-06-13 21:35

eller måske denne .. med tekst,
http://www.youtube.com/watch?v=trE5gABX5xs

Kommentar
Fra : Cthemacman

Dato : 30-06-13 21:40

Den øverste er nu en sang med james blunt ;)

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 30-06-13 21:46

Citat
Den øverste er nu en sang med james blunt ;)

nå,.. er det det,... ja,.. der kan man bare se hvor lidt jeg er fan af MJ,...

der er faktisk kun et par stykker jeg kan holde ud at høre med 'ham'

normalt denne

http://www.youtube.com/watch?v=BWf-eARnf6U

fordi den forestiller at være et forsøg på at forbedre verden,...

Kommentar
Fra : Cthemacman

Dato : 30-06-13 21:49

Haha ja. ;) det er jo også en god tanke han har men han kan jo ik gøre det alene

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 30-06-13 21:57

Så sandt,....

men der er skam mange andre der . også . forsøger / har forsøgt,

fx, John Lennon
kan du ikke bruge hans,.. 'Woman',..

http://www.youtube.com/watch?v=f-x1FsvOAz4

Kommentar
Fra : Cthemacman

Dato : 30-06-13 22:36

Den første jeg tænkte på var: "You Beauriful med James Blond. Men MJ er min ynglingskunstner så vil gern have en sang med ham. Det er til et projekt jeg skal lave

Hvis i undrer jer over hvorfor jeg spørger når jeg er fan af MJ så er det fordi jeg stinker til engelsk. Så har svært ved at tyde teksterne. Forstår noget af det. Mennsp er der jo ord som kan betyde noget forskelligt alt efter hvad sammenhæng det er i og så er der slang og så er der forkortelser.

Google translate er jo ik lige den bedste hjælp så det er derfor jeg spørger om hjælp

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 50 point
Dato : 01-07-13 00:33

Kender du siden her http://da.wikipedia.org/wiki/Kategori:Sange_af_Michael_Jackson hvor der er lidt oplysninger om 61 af hans sange. Måske du kan bruge en sang herfra, der er flere kærlighedssange.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-07-13 08:01

Jeg synes denne er noget af det smukkeste han har lavet

Linket er med lyric, så jeg tror godt du kan oversætte teksten

Godkendelse af svar
Fra : Cthemacman

Dato : 02-07-13 09:31

Tak for svaret bentjuul.