/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Antenne forstærker til mobil bredbånd (I
Fra : jalagi
Vist : 526 gange
500 point
Dato : 30-06-13 17:46

Hej. Er der nogen der har et foreslag til en antenne ?
Problemet er at i vores sommerhus er der dårlig forbindelse (1-2 streger) på Ipad'en kunne tænke mig en antenne det kunne forbedre signalet evt en antenne der er flytbar da vi også camperer.Er der en der har et foreslag???? Husk det er til Ipad så ikke noget med USB stik.? Hilsen jalagi

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 30-06-13 19:12
Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 30-06-13 19:28

Nu gik spørgsmålet på en antenne til en iPad!

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 30-06-13 19:47

Citat
Nu gik spørgsmålet på en antenne til en iPad!

OG!!

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 30-06-13 19:51

Det var der ikke noget af.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 30-06-13 20:01

Det kunne jo godt være der var en fidus der kunne bruges, det er vel mobilt bredbånd i så'n en ipad!

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 30-06-13 20:04

Ja, der er et SIM kort i den.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 30-06-13 20:05
Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 30-06-13 20:06

Nå den er så ikke på lager

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 30-06-13 20:09

og det er vist os til rep af ipad

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 30-06-13 20:14

Måske dette du'r
Apple iPad 2 / 3 Passiv holder Brodit (Inkl Ekstern Antenne)
http://www.tele-online.dk/product/apple-ipad-2-3-passiv-holder-brodit-inkl-ekstern-antenne-11429/

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 01-07-13 00:00

Er det Bille1948 eller jalagi der spørger?

Annuller spørgsmålet
Fra : jalagi

Dato : 02-07-13 07:34

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål :-

Har fået svar et andet sted.

cMan kan ikke forstærke signalet til Ipad som sådan.
Man kan dog sætte en trådløs router til simkort op. Den router vil så give jer et trådløst netværk i kan koble jer på.
Bonussen er at i kan sætte en antenne til routeren. Den sættes op udenfor pegende mod en mast fra TDC.
Det giver jer det bedst mulige signal og i kan surfe løs.