/ Forside/ Interesser / Rejser / Camping / Spørgsmål
10  ans 800
Tip om udst. kunst-og kunsthåndværk Fyn.
Fra : kai-d
Vist : 599 gange
100 point
Dato : 29-06-13 23:11

Vi vil meget gerne have tip om udstillinger af kunst- kunsthåndværk på Fyn- og Tåsinge vi er på camping i området.
Modtager også meget gerne tip om andre gode oplevelser i området Fyn- Tåsinge. du har måske et lokalt kendskab til netop et godt sted.

På forhånd mange tak.
Kai.

Kommentar
Fra : Thyregod8

Dato : 29-06-13 23:35

Jeg var for et år siden på campingpladsen på Tåsinge. Det var en ganske usædvanlig oplevelse. På pladsen måtte hundene gå frit rundt på selvluftere. Det resulterede i at en hund pissede op af mit telt, en anden lagde en ordentlig børge lige uden for teltet også. Det viste sig, at det var campingejerens egen hund. Da jeg spurgte om dyrene sådan måtte gå frit rundt, sagde hun at sådan har vi det her. En anden hund pissede op af en nabos rene vasketøj, hvilket resulterede i at de to campister kom op at slås. Så her har du en mulighed for ganske usædvanlige oplevelser, hvis du indlogerer dig på campingpladsen.

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 100 point
Dato : 30-06-13 01:15
Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 30-06-13 01:17
Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 30-06-13 10:09

Jeg synes den lille slotsbutik med glaskunst på Valdemar Slot har nogle fine ting. Desuden kan Mette som den ene af kunstnerparret, i butikken fortælle jer om nogle gode steder.

Der er rigtig mange gode steder på Langeland- og det er en smuk tur at køre til Tranekær.

-derudover kan man sætte kursen- den modsatte vej- mod Faaborg.

de2krukker- har meget forskelligt, og en lille cafe - Øster Hæsingevej 27

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 30-06-13 11:15

og selvfølgelig en tur med veteranfærgen Helge- det er en pragtfuld tur.

Godkendelse af svar
Fra : kai-d

Dato : 01-07-13 00:25

Tak for svaret katekismus.

Og mange tak til alle indlæg.

Mvh. Kai.