/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Outlook 2010 Single Image
Fra : jansler
Vist : 491 gange
100 point
Dato : 26-06-13 19:00

Jeg har fået installeret en prøveiudgave af Outlook 2010 og den giver mig problemer.
En der kan hjælpe med hvordan jeg får den afinstalleret?
Jeg kan ikke se den i kontrolpanelet.
På forhånd tak.
Jansler

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 26-06-13 22:12

Den er umiddelbart ikke til at slippe af med igen...

Spændende at høre om der er nogen der har de vises sten.

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 26-06-13 22:37

hvis det er et bestemt 'billed' i en prøveverision,. er det vel meget forståeligt,

hvis det er hele office pakken du vil af med,..
foreslår Microsoft selv flg. metode/r til at afinstallere hele office pakker,
http://support.microsoft.com/kb/290301/da

jeg har ikke selv den omtalte pakke,.. så kan ikke efterprøve påstanden,

Sådan fjernes Microsoft Office 2010-pakker

Citat
Vi anbefaler, at du følger de angivne metoder i denne artikel i den viste rækkefølge. Hvis du tidligere har anvendt en af metoderne til at fjerne Office, og den mislykkedes, kan du dog hurtigt springe til en anden metode på denne liste:
Fjernelse af Microsoft Office 2010-pakker fra Kontrolpanel

Fjernelse af Microsoft Office 2010-pakker ved hjælp af Microsoft Fix it

Advarsel!: Individuelle Office-programmer, der er installeret separat på computeren, fjernes ikke med Fix it-løsningen. Hvis f.eks. Microsoft Office Professional 2010 og Microsoft Office Visio 2010 er installeret, fjerner Fix It-løsningen kun Microsoft Office Professional 2010. Visio 2010 fjernes ikke. Klik her for at få vist oplysninger om, hvordan du fjerner individuelle Office-programmer.

VIGTIGT! – Læs disse noter, før du anvender Fix it-løsningen:
Hvis du har et 64-bit operativsystem af Windows, skal du hente og gemme Fix it-løsningen på computeren og derefter dobbeltklikke og køre den på computeren. Hvis du forsøger at køre løsningen direkte fra artiklen, vil du få problemer med at køre den korrekt.
Du skal genstarte computeren, når du har kørt en af Fix it-løsningerne korrekt.
Guiden findes muligvis kun på engelsk. Den automatiske Fix it-løsning fungerer dog også for andre sprogversioner af Windows.
Hvis du ikke anvender den computer, hvor problemet er opstået, kan du gemme Fix it-løsningen på et flashdrev eller en cd og derefter køre den på den computer, hvor problemet er opstået.
Med Fix it-løsningen til Microsoft Office 2010-pakker fjernes alle udgaver af Office 2010. Dette omfatter alle prøveversioner af Office 2010.

Hvis du vil fjerne 2010 Microsoft Office-pakken automatisk, skal du klikke på knappen eller linket Løs problemet. Klik på Kør i dialogboksen Filoverførsel, og følg trinnene i guiden Løs problemet.

osv...

Kommentar
Fra : jansler

Dato : 26-06-13 23:02

Hej

Tak for svaret, men jeg skal 'bare' have fjernet Outlook 2010. Jeg har været forbi Kontrolpanelet og Tilføj/fjerne programmer, men her skal jeg fjerne HELE Office Home 2010 i hvilken Outlook slet ikke er. Hvis jeg fjerner Office Home 2010 så har jeg brugt min sidste licens og det vil jo være lidt surt

Det jeg har brug for at vide, hvordan jeg kan få fat på selve prøveudgaven af Outlook 2010 og kun fjerne den.

Så stadig brug for hjælp - please

Jansler

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 26-06-13 23:16

Har du prøvet at læse linket,.. ?

og følge vejledningen med 'Fix it',.. ?

Citat
Hvis du har problemer med at fjerne Microsoft Office 2010 i Kontrolpanel, skal du gå til den næste metode.

Fjernelse af Microsoft Office 2010-pakker ved hjælp af Microsoft Fix it

Advarsel!: Individuelle Office-programmer, der er installeret separat på computeren, fjernes ikke med Fix it-løsningen. Hvis f.eks. Microsoft Office Professional 2010 og Microsoft Office Visio 2010 er installeret, fjerner Fix It-løsningen kun Microsoft Office Professional 2010. Visio 2010 fjernes ikke. Klik her for at få vist oplysninger om, hvordan du fjerner individuelle Office-programmer.

VIGTIGT! – Læs disse noter, før du anvender Fix it-løsningen:
Hvis du har et 64-bit operativsystem af Windows, skal du hente og gemme Fix it-løsningen på computeren og derefter dobbeltklikke og køre den på computeren. Hvis du forsøger at køre løsningen direkte fra artiklen, vil du få problemer med at køre den korrekt.
Du skal genstarte computeren, når du har kørt en af Fix it-løsningerne korrekt.
Guiden findes muligvis kun på engelsk. Den automatiske Fix it-løsning fungerer dog også for andre sprogversioner af Windows.
Hvis du ikke anvender den computer, hvor problemet er opstået, kan du gemme Fix it-løsningen på et flashdrev eller en cd og derefter køre den på den computer, hvor problemet er opstået.
Med Fix it-løsningen til Microsoft Office 2010-pakker fjernes alle udgaver af Office 2010. Dette omfatter alle prøveversioner af Office 2010.

Gentager lige det sidste i beskrivelsen

Med Fix it-løsningen til Microsoft Office 2010-pakker fjernes alle udgaver af Office 2010. Dette omfatter alle prøveversioner af Office 2010.

ps,... i et andet af dine spørgsmål lyder det til du også har office 2003,...!
hvis det er på samme PC,.. er det nok heller ikke særlig 'smart'

Kommentar
Fra : jansler

Dato : 27-06-13 13:12

Hej
Jeg har efterhånden prøvet ALT - og den er ikke til at slippe af med den kære Microsoft Single Image 2010. Jeg har bestilt en reparatør til på onsdag. Jeg vender tilbage, når jeg forhåbentligt har kigget over skulderen og fundet frem til noget der kan bruges.

Jansler

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 27-06-13 13:50

Citat
Jeg har bestilt en reparatør til på onsdag.

i mellemtiden kunne du prøve denne :
(det er en henv. fra en henv. osv.)
http://support.microsoft.com/mats/Program_Install_and_Uninstall

ellers er et gratis alternativ at formatere din PC / HD,.. det fjerner med garanti dit problem
og som sagt,.. helt gratis....

ellers får du 1.070.000 resultater (1 million)
hvis du googler - how remove Outlook 2010 Single Image -

og,.. 40.400.000 resultater (40 millioner)
hvis du googler - how remove Outlook 2010 -

................... 'man' kunne godt tvivle på du har prøvet alt.

hvis reparatøren skal formatere din PC
skal du nok have den store pung frem.

hvis du er i tvivl om hvordan du formatere din PC,.. så er der gratis hjælp at hente..

Kommentar
Fra : jansler

Dato : 27-06-13 14:47

Hej igen

Jeg har prøvet NÆSTEN alt Også Fixit- det virker ikke Jeg har fået afinstalleret gratis versionen af Office 2010, som havde lagt sig dobbelt. Men jeg kan stadig ikke slippe af med Outlook 2010, da den ikke ligger særskilt.

De amerikanske sider har samme problem, derfor har jeg valgt at sende bud efter en reparatør for jeg kan ikke komme videre. Min Outlook 2003 kommer og fortæller at der er en fejl i filen MAPI32.dll, når jeg så søger på den, får jeg at vide at jeg kan omdøbe den og så vil alt blive godt, men hvad hjælper det, når jeg ikke kan finde den *grin*
Og hvis jeg stadig skal bevare mit gode humør så skal der en reparatør til - og jeg håber at jeg ved den lejlighed kan lære noget

Men tusinde tak for input.

Ag

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 27-06-13 15:40

jamen det kan du naturligvis gøre som du selv synes er bedst,

iflg. din profil har du snart været Kandu.dk medlem i 10 år,
og har stadig ikke lært at formatere en PC,
(eller vil ikke / gider ikke spilde tid på)

hvis det var min PC,.. mit office program. og mit problem,
ville jeg starte med at afinstallere alle gamle office-programmer,
(tilsyneladende har du 2 versioner blandet sammen)

hvis det ikke ændre noget,
så formatere computeren,... det ca 20 - 25 min. med en SSD Disk
SSD Disken kunne du så købe for de penge reparatøren skal have,....

men det er naturligvis smag og behag.

det positive,.. er at reparatøren får noget at lave....

ps,... hvis det kan være nogen hjælp,..
så ligger,.. eller skal ligge, filen - MAPI32.dll - under
C / programmer / windows / system32