/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Outlook 2003 Holdt op med at fungere....
Fra : jansler
Vist : 592 gange
100 point
Dato : 26-06-13 17:23

Hej

Jeg har brug for lidt hjælp. Jeg har en stationær som lige har været til reparation. Hele Officepakken er slettet og jeg har nu geninstalleret Home udgaven 2003, hvor jeg har Outlook på, men når jeg åbner Outlook så siger den at "Den er holdt op med at fungere...."

Hvad kan der være galt? Word og Excel m.m. fungerer fint.

På forhånd tak for hjælpen.
Jansler

Kommentar
Fra : Jorgen_ros

Dato : 26-06-13 20:28

Jeg går ud fra at du har aktiveret Office pakken?
Jeg ville starte Word - Trykke på office-knappen og vælge Word indstillinger > Ressourcer > Kør Microsoft Office Diagnosticering.

Du vil så vide om installationen er ok eller ej - måske rettes fejl automatisk.
Kom igen hvis det ikke hjalp

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 27-06-13 07:45

Citat
Jeg ville starte Word - Trykke på office-knappen og vælge Word indstillinger > Ressourcer > Kør Microsoft Office Diagnosticering.

I de ældre versioner før Office 2007 hedder funktionen blot "Reparer".

Hmm, hvilken reparation ?
Nogle reparatører sletter harddisken uden forudgående aftale hvis de har vrøvl med drivere

Kommentar
Fra : jansler

Dato : 27-06-13 13:10

Det er total umuligt at slippe af med Microsoft Single Image 2010, som jeg kan læse mig frem til. Jeg har bestilt en reparatør som kommer på onsdag og kigger på herlighederne. Når jeg har fået at vide hvordan, så lægger jeg info op her.

Jansler