/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
http://www.jepti.dk/
Fra : mig-selv
Vist : 618 gange
10 point
Dato : 25-06-13 21:12

Vi prøver IGEN,
Hvem tjener penge = ikke mig eller dig, én af os skal ligge DEPOSITUM/ den anden får det sikkert ALDRIG igen = tvister om hvem hvad og så videre.
Hvis der skal så store 'Bosser til' at de har råd til reklamer for????

http://www.kandu.dk/tip22292.aspx ups forkert link
mere øv
http://www.kandu.dk/tip22278.aspx
måske
http://www.kandu.dk/tip22252.aspx
eller måske den værste af alle = indmeld dig 80 pr måned og SPAR MASSER af kroner
varer lige til døren = det er STADIG billigere at gå en tur i ALDI - men hvem gider det.
http://www.save-a-lot.dk/

OG ALT DETTE ER IKKE FOR AT HAKKE NED PÅ= kandu brugere, men bare? DET ER SGU IKKE GRATIS.

Tror den skulle ligge under små-hygge

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 25-06-13 21:14

Citat
DET ER SGU IKKE GRATIS

Glemte:

MEN DER ER ALTSÅ NOGLE DER HOPPER PÅ DÉN

Kommentar
Fra : poten

Dato : 26-06-13 00:00

HVEM HOPPER PÅ HVEM? = hoppeborg

eller også er det porno...

Nogen hopper åbenbart

MAN SKAL IKKE HAKKE NED PÅ DEM DER HOPPER OP, DE KOMME NED PÅ ET TIDSPUNKT!

Accepteret svar
Fra : EA_HS

Modtaget 10 point
Dato : 26-06-13 04:37

jeg handler de varer der er billigst og bedst til prisen,
og køber naturligvis stort ind når der er tilbud, på varer som kan holde sig længere tid
så det bliver en blanding af indkøb i Fakta, Rema 1000, Netto, Aldi og Lidl,
og ganske få andre steder,.. når der er tilbud på de mærker jeg kan lide,

så jeg kigger naturligvis på dit link til
http://www.save-a-lot.dk/

for at se om der er noget jeg kan sammenligne,.. med de varer jeg plejer at købe,

- jo,... de har minsanten mit foretrukne mærke i sodavand - Topform,
dog desværre til en literpris på 15,15 kr. (tilbud)
http://www.save-a-lot.dk/harboe-topform,

i Rema 1000, giver jeg (hver dag / fast pris) 7,95,.. altså for 2 liter,..
= en literpris på 3,98 kr.

save-a-lot.dk,... skal altså have en overpris på 11,17 kr.
i forh. til Rema 1000,........... svarende til ca 200% fortjeneste,
- det er altså for at udføre samme stykke arbejde som Rema 1000,

gad vide hvad .. @Eyvind,.. mener om den fortjeneste, / overpris,
husker stadig hvor fortørnet / forarget,.. han blev da han opdagede
at 'DenLilleTjeneste.dk' .. tillod sig den frækhed at forlange op til 24% for at formidle tjenester,..
http://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=164550

men heldigvis er der ingen der tvinger nogen til at bruge,.. hverken - savealot
eller denlilletjeneste.dk

gud ske lov har vi da stadig frihed til at vælge hvor vi vil handle,.. eller har vi,. ?
nogle påstår det er reklamer der styrer vores indkøbs vaner,...
gælder nok mest den yngre generation,.. !!!

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 26-06-13 10:13

EA >
Få nu ordnet den tunudstøning til den gamle Fiat.......du ender med at blive helt skør i hovedet.

Undskyld mig-selv, at jeg lige forstyrrer dit spørgsmål, med intetsigende pjat.

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 26-06-13 15:13

Citat
Undskyld mig-selv, at jeg lige forstyrrer dit spørgsmål, med intetsigende pjat.

Ja,... intetsigende pjat,.. det kan vi hurtigt blive enige om,

nu her over 6 mdr. efter,.. er det vel efterhånden gået op for dig at det ikke er det
fup og svindel-firma,.. du ellers gerne ville 'blæse' det op til.

- synes du skulle kaste et blik på hvad det egentlig var for noget vrøvl du skrev dengang.
http://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=164550

samtidig kan du så undre dig over,
hvordan / hvorfor Bilka kan tillade sig at tjene 46% mere på tomater end Rema 1000.

- og ja,... tomaterne er lige store / samme produkt,.. i Rema 1000 kan du endda nøjes med at tage de største,.. altså større end i Bilka.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 26-06-13 16:23

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 28-06-13 19:41

Citat
gud ske lov har vi da stadig frihed til at vælge hvor vi vil handle,.. eller har vi,. ?

Det går sgU den forkerte vej, når man/andre melder sig ind i en billig 'købeklub' bare for at få varer der er over dobbelt så dyre som en busbillet til en lokal købmand.

Citat
Få nu ordnet den tunudstøning til den gamle Fiat.......

Jeg vil osse være med - men jeg kan aldrig slå en Fiat IHJe/ÆL, kun bule bilen lidt.
i tilfælde af at de ikke ser mig.
Og så har lige lagt total lammet knap 24 timer efter en hovedstød med et egetræ´s bord
der ville ønske jeg havde haft styrthjelm på...

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 28-06-13 19:42

Og i glemmer, at det KOSTER penge bare for at være medlem.

Godkendelse af svar
Fra : mig-selv

Dato : 30-06-13 19:40

Tak for svaret EA_HS.
Danmark frit.