/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Ønsker rabatkode til Holiday taxfree
Fra : Tak_for_hjælpen
Vist : 1170 gange
235 point
Dato : 24-06-13 14:51

Hej

Er ved at bestille fra Holiday Taxfree, og så står der at man kan udfylde en rabatkode og den kender jeg ikke, men tænkte måske en her havde en

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 24-06-13 17:05

Det er kun specielt udvalgte, der får tilsendt en sådan, f.eks. hvis du har rejst med dem tidligere, kan du "risikere" at modtage en sådan, så den tror jeg ikke lige andre "bare" vil udlevere til dig.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 24-06-13 17:33
Annuller spørgsmålet
Fra : Tak_for_hjælpen

Dato : 08-07-13 12:11

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål