/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
dll
Fra : kivi
Vist : 436 gange
100 point
Dato : 24-06-13 13:49

før kunne man gå på nettet og hente en dll fil men idag synes jeg ikke det kan lade sig gøre finder man den dll fil man mangler så viser det sig at være en dll fixer som så finder 1000 fejl og så koster den pludselig noget så hvor kan man finde en dll fil uden alt det det bøvl

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 24-06-13 13:55

Måske denne kan gøre noget...

http://www.iobit.com/

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 24-06-13 13:59

måske noget her
http://www.dll-files.com/

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 24-06-13 14:48

Du bliver nok nødt til at fortælle hvilken dll fil,.. og til hvilket brug / program den skal bruges,

der findes mange dll filer,

http://artikler.downloadcentral.dk/?HvadErOgGrDLL,BINOgDMGFiler/48

Citat
DLL-filer er dynamic-link library filer (også kaldet "dynamisk link library" filer) og er en integreret del af Microsoft Windows og den software, der kører på Windows. DLL-filer er delt mellem en række forskellige applikationer. Hver DLL er en lille bid af software kode, som indeholder instruktioner og værktøjer til at drive en bestemt hardwareenhed...... bla,.. bla,.. bla.

Kommentar
Fra : JegErHer

Dato : 24-06-13 14:48

Hvilken filer mangler du og til hvilken Program version ?
At hente filer fra "underlig" steder på internettet er ikke at anbefale.

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 24-06-13 15:03

Problemet i dag er oftest at der findes rigtig mange forskellige versioner af diverse dll'er, og finder man ikke den rette, får man alle mulige underlige problemer. Ofte kan man ikke finde den rette dll løst på nettet, men må så installere det program der giver problemer forfra.

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 24-06-13 16:08

den hedder , libexpatw.dll , og det til windows 7

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 24-06-13 16:24

Citat
den hedder , libexpatw.dll , og det til windows 7

Tja,.. så er det jo egentlig bare at google -
- how to fix missing libexpatw.dll win 7 - tror dog ikke du skal medtage w i libexpatw

det giver ca. 129.000 resultater

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 24-06-13 17:07

Filen kommmer fra HP.
Var det ikke nemmere at reparere din installation
http://www.dll-files.com/dllindex/dll-files.shtml?libexpatw
eller finde noget der passer til din udgave af Windows

Accepteret svar
Fra : JegErHer

Modtaget 100 point
Dato : 26-06-13 22:08

HP Director software
http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?docname=c00802504&cc=us&lc=en&dlc=en

Personligt ville jeg fjerne og geninstallere HP Director softwaren

Godkendelse af svar
Fra : kivi

Dato : 27-06-13 06:55

Tak for svaret JegErHer.

Kommentar
Fra : JegErHer

Dato : 29-06-13 10:13

Du er velkommen.