/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Tagboks
Fra : Vibeke_1975
Vist : 496 gange
50 point
Dato : 23-06-13 23:24

Jeg søger en tagboks til min Opel Zafira - skal på ferie med bil og 6 personer ombord, så det bliver lidt svært mht. baggage. Er der nogen der f.eks. kender et billigt sted at leje? Jeg mangler også alt udstyr til montering - har dog naturligvis tagræling (hedder det overhovedet det?)

Fik jeg sagt, at det meget gerne må være billigt?

/Vibeke

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 24-06-13 02:29

mon ikke det bliver lige så dyrt at leje,.. som at købe en god brugt,

efter endt ferietur kan du evt. sælge den igen,
hvis det er den eneste gang du skal bruge den,.. så har det været en billig fornøjelse,

her er et eksempel til 800 kr,
http://www.guloggratis.dk/biler/reservedele/tagboks/annonce/19796759-tagboks

men søg selv på DBA og Gul & Gratis,.. der er i 1000 vis til salg.

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 50 point
Dato : 24-06-13 10:47
Godkendelse af svar
Fra : Vibeke_1975

Dato : 25-06-13 19:29

Tak for svaret mig-selv.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 25-06-13 20:06

Sikkert bedre at købe en ny, end en brugt, men har ikke bil -SÅ

Ellers se sidste TIP herinde, der kan du leje én.. men hvordan og pris.

Kommentar
Fra : mig-selv