/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
Tyrkiet klar til at blive medlem af EU?
Fra : XoXa
Vist : 476 gange
25 point
Dato : 23-06-13 19:31

Er Tyrkiet klar til at blive medlem af EU ?

http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2013/06/23/093229.htm

Kommentar
Fra : poten

Dato : 23-06-13 19:42

HOLD DA NU OP MED ALLE DE TÅBELIGHEDER!

Kommentar
Fra : jøjø

Dato : 24-06-13 00:39

Nej tak til Jørn Rudolphs trolling.

Kommentar
Fra : XoXa

Dato : 24-06-13 14:42

Stemmer IKKE på DF.

Men synes IKKE om, at Morten fik peberspray i øjnene (godt, at der ikke skete mere)

- Og at Dan og Morten + mange andre fik vand fra vandkanoner, er heller ikke OK ! -

Man kan spørge sig selv om - Er Tyrkiet parat til at komme i EU ?

Med de menneskerettigheder, der er i landet - også overfor kurderne i Tyrkiet ...

Kommentar
Fra : alan57

Dato : 24-06-13 15:05

Er Tyrkiet klar til at blive medlem af EU ? af XoXa.
Ja da det lyder som om at de nu er parat til at komme ind i EU og det kan kun gå for langsomt, for som mange af de danske partier siger så vil Tyrkiet næsten med sikkerhed blive et stor demokratisk land som vil rette ind hvis de kom ind så jo flere jo bedre af disse prægtige lande som har så meget kulturelt at forære os og berige os alle med.
alan57

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 24-06-13 17:07

Bli'r det så slut med billigrejser til Tyrkiet.

Ps. Jeg har været i Marmaris, hvor der ikke mange piger/ damer som går rundt med tørklæde.
Det er utroligt så frie de unge er, at går rundt næsten uden tøj på.

Kommentar
Fra : lgs

Dato : 24-06-13 22:08

"Minareterne er vores bajonetter, kuplerne vores skjolde og moskeerne vores kaserner, de troende vore soldater. Denne hellige hær beskytter min religion. Allah-u-Akbar (Allah er stor)".
Ytret af Erdogan.
Synes du ikke det taler for sig selv? A sejer welbekomme!

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 24-06-13 22:14

Jeg kan ikke forstå, hvorfor Tyrkiet skal med i EU.

Tyrkiet er 779.452 km² stort - heraf ligger de 755.688 km² i Asien
23.763 km² ligger i Europa - altså godt halvdelen af Danmarks areal, som er på 43.093 km²

De næste logiske skridt for EU må så være - altså, hvis Tyrkiet kommer med, at nabolandene Syrien og Irak også optages.