/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
HP deskjet 1050A
Fra : Dieter
Vist : 649 gange
100 point
Dato : 23-06-13 10:58

Hej,
jeg har en printer med ovenstående betegnelse.
Når jeg går på nettet og vil hente driveren får jeg følgende melding

HP Deskjet 1050A All-in-One printer - J410g (og lignende).

Jeg har prøvet mange gange. Men det vil ikke lykkes for mig at installere printerdriveren.
Er der nogen der kan hjælpe mig !?

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 110 point
Dato : 23-06-13 11:25

Det er ikke så svært at hente driveren, vælg dit operativsystem og klik på Next, der vælger du Driver og henter enten softwaren med driver eller kun driveren (Basics drivers)
http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareCategory?cc=us&destPage=product&dlc=en&lc=en&product=5068685&
jeg ved ikke om der er dansk på nogen af dem, support siden til den printer findes ikke på dansk
men hvorfor bruger du ikke den medfølgende CD når du vil installere driver?
eller hvis du har Windows Vista - 7 eller 8 så behøver du ikke nogen ekstra driver

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 23-06-13 11:44

Men du kan ikke bruge driverren til Windows XP eller Vista.

Din printer kan kun køre under Windows 7 eller Windows 8

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 23-06-13 12:00

Citat
Men du kan ikke bruge driverren til Windows XP eller Vista.

Din printer kan kun køre under Windows 7 eller Windows 8

er det så ikke lidt underligt at et firma som HP,..
sender en driver på markedet,.. både til XP og Vista,.. !

men,.. det kan måske hjælpe at af-installere alt hvad der ligner gamle driver til printere.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 23-06-13 12:02

På den side mit link fører til kan der hentes Windows drivere til Vista - 7 - 8 - RT - og XP + Mac drivere, du skal vælge operativ system før du henter, ikke bare hente det første forslag som muligvis er forkert

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 23-06-13 12:06

jeg glemte at rulle ned på valget af styresystem.

Men du kan ikke bruge driverren til Windows XP eller Vista.......................vrøvl
Din printer kan kun køre under Windows 7 eller Windows 8.......................Vrøvl

Godkendelse af svar
Fra : Dieter

Dato : 23-06-13 12:24

Tak for svaret o.v.n..
Så lykkedes endeligt.
Jeg ved ikke hvorfor jeg ikke kom i gang med den rigtige mode at gøre det på.