/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
røde knopper
Fra : bublebee
Vist : 464 gange
100 point
Dato : 22-06-13 20:31

min datter på 21 mdr har i knap 3 uger haft nogle røde knopper på arme og ben. Det startede som en plamage af små bitte røde knopper på højre håndled og under højre arm. Det bredte sig så til arme og ben - nu ikke som plamager men bare en masse små røde knopper - ligner varmeknopper, men de går ikke væk når det ikke lænegere er for varmt.
Var ved lægen og det var ikke nældefeber, skoldkopper, varmeknopper osv.
Nu er plamagerne væk, men knopperne er der endnu.
Smører med lidt kløe stillende creme om aftenen, for der siger hun det klør lidt.

Kan det være jordbær eller ketchup ? eller hvad kan det være - er der nogle der har prøvet at opleve dette ???

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 22-06-13 20:39

Røde hunde?
Eller måske bare allergi, mener det kræver specielle test
fik det engang lavet, og lignede en gut, der kom fra en tatovør

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 22-06-13 20:41

ja for bruger neutral i alt - shampoo, bad, vaskepulver, skylldemiddel osv.
Kan det være noget pollen allergi der gør sådan ?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 22-06-13 20:43

Måske bare dyr/småkravl/skidt der har været på spil?
Der skal ikke meget til på så unge mennesker.
Sæt elastik på alle indgange til tøjet?? og se om det fortsætter.

NB: ANER intet om små børn.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 22-06-13 20:46

Citat
Kan det være noget pollen allergi der gør sådan ?

Selv får jeg engang imellem øjeblikkeligt udslet, bare ved at gå ud af døren.
Men er undersøgt og fejler intet - SÅ.
Men har på fornemmeren at det muligvis kunne være 'spindelsvæv/ de lange tråde de laver' der kommer i kontakt med min hud - med alt hvad der så kunne sidde på sådan en genstand.

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 22-06-13 21:01

det underlige er, at det har stået på i 3 uger - og de går ik rigtig væk. Jo plamagerne er væk

Kommentar
Fra : kenwood

Dato : 23-06-13 14:35

kunne godt tyde på at aflivning var eneste løsning prøv at tale med dig dyrelæge om det.