/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Opgavestyring?
Fra : marcussen1
Vist : 644 gange
200 point
Dato : 22-06-13 19:44

Jeg har installeret et program, der, for at det kan virke, kræver at "Opgavestyring" er slået til. Det kan jeg ikke hitte ud af at gøre, men måske kan jeg få hjælp her.
Mvh
Niels

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 22-06-13 20:12

I windows 7
Start > skriv i søgefeltet > opgavestyring > klik på opgavestyring og der kommer lidt muligheder

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 22-06-13 20:14

Win 3,1 eller??

Højreklk computer (I START)/ administrer/ opgavestyring
Måske skal det også sættes igang i Tjenester og.... - samme sted

Selv har jeg aldrig brugt det.

Kommentar
Fra : marcussen1

Dato : 22-06-13 20:17

Jeg glemte selvfølgelig at sige, at det er WIN 8. Jeg har skrevet opgavestyring i WIN 8's søgefelt, det kender man ikke der.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 22-06-13 20:17

Mener at huske, at det er temmeligt besværligt at have med at gøre, jeg skulle i gamle dage bruge en adgangs kode? for at kunne bruge den funktion - som jeg ikke havde eller programmet ville godkende.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 22-06-13 20:19

Men måske var det nemmere at skrive hvad du ønsker at der skal kunne bruges med den funktion.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 22-06-13 20:22

Måsle du burde se under KRAV til programmet? mener der skal noget Framework/ Visuel Basic? til, for at det virker, men som skrevet har aldrig selv fået gang i dét.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 22-06-13 20:23

Måske kan du i metro'en vis alle programmer > hente opgavestyring.
Jeg har ikke win 8 kørende lige nu.

Kommentar
Fra : marcussen1

Dato : 22-06-13 20:23

Det installerede program er Nero 11

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 210 point
Dato : 22-06-13 20:28

Du skal bruge nero 12, 11'eren er ikke understøttet af win 8

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 22-06-13 20:29

Citat
Det installerede program er Nero 11

HVAD vil du køre opgavestyring på det program for?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 22-06-13 20:32

Opgavestyring kører som standard i win 8, så prøv med Nero 12 eller prøv CDBurnerXP,
som også virker på win8 http://www.filehippo.com/download_cdburnerxp/tech/

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 22-06-13 20:34
Godkendelse af svar
Fra : marcussen1

Dato : 22-06-13 20:36

Tak for svaret Klaudi
Tak Klaudi, så er det måske ikke sært.

Mvh
Niels

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 23-06-13 08:33

velbekomme