/ Forside/ Interesser / Rejser / Camping / Spørgsmål
10  ans 800
Kasko på campingvogn
Fra : Hvidtiger78
Vist : 680 gange
50 point
Dato : 21-06-13 20:04

Vi har købt en ældre campingvogn fra 1997 til kr.55000,-. Jeg sad og søgte på en kasko til den og det samme selskab hvor vi har vores bil. Men spørgsmålet er om det efterhånden kan betale sig og forsikre den da den jo er 16 år nu? Hvad mener i?Forsikringen koster knap kr.3000 pr år.

Mvh
Hvidtiger

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 60 point
Dato : 21-06-13 20:24
Kommentar
Fra : Hvidtiger78

Dato : 21-06-13 20:31

Ok. Hos det selskab bilen er i skal du indtaste en nyværdi på vognen, hvilket undre mig meget da de kalder det for nyværdig. Vognen er 16år gammel og har ingen chance for at vide hvad nyprisen var dengang. De skal også vide årgang osv. Er det mon det jeg har givet for den de skal have at vide? For mener at en nyværdig for 16 år siden kan de jo ikke bruge til så meget.

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 21-06-13 20:35

Kontakt dog forsikringsselskabet. -Og når det er sagt, så har DCU (Dansk Camping Union) samarbejde med Codan Forsikring, -- så måske var det dem du skulle kontakte.

Godkendelse af svar
Fra : Hvidtiger78

Dato : 21-06-13 20:40

Tak for svaret katekismus.