/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
MP4 film til hjemmeside
Fra : qfha
Vist : 575 gange
500 point
Dato : 21-06-13 13:05

Jeg vil gerne lægge en MP4 film fra en samsung tlf ud på hjemmesiden. Hvordan får jeg det til at virke? Jeg har åbnet den i Microsoft meidia player.

Accepteret svar
Fra : stone47

Modtaget 510 point
Dato : 21-06-13 13:21

Ja Ja, der er jo mange ting man skal tage højde for.
Hjemmesiden skal være der og virke.
Den hurtige er jo at lægge den på YouTupe, og lave et link til denne film.
Jeg vil jo gerne selv, jeg har lagt en på min hjemmeside, her er så et modul der kan spille den.
Der er også nogle helikopter film, på min heliside, de anvender en flowplayer, som man så også skal have styr på.
Kik selv på kilde teksten, min side er Http://stoneplace.dk
Du skal lige tænke over, jeg bruger ikke et websted, hvor jeg har lejet plads.
Jeg har bare sat en gammel baerbar nede i kælderen. Så jeg kan selv pille i alle setup.
hilsen Steen

Godkendelse af svar
Fra : qfha

Dato : 21-06-13 18:07

Tak for svaret stone47.
Jeg tog den lette vej med youtube. Fungerer ok.
Mvh
qfha

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 22-06-13 07:30

Ok selv tak. Men sjovt selv at køre filmen .