/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Advarsel Kandu Firewall allert,
Fra : Flemming10001
Vist : 776 gange
20 point
Dato : 21-06-13 11:56

Kontakt support.

Har søgt på Biodiesel hvordan beregnes CO2.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 21-06-13 13:04

Fatter ikke en meter af spørgsmålet Jørn Flemming Helveg Rudolph...

Kommentar
Fra : Flemming10001

Dato : 21-06-13 13:40

Ved fremstilling af Biodiesel medgår planteolie der er CO2 neutralt samt andre komponenter og ved processen medgår der energi. Disse komponenter resulterer til Biodiesel, og derfor må der være en CO2 beregning.

Hilsen Flemming

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 22-06-13 12:35

Citat
Advarsel Kandu Firewall allert,

Citat
Kontakt support.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 22-06-13 16:30

Fatter stadig ikke en meter af spørgsmålet Jørn Flemming Helveg Rudolph...

Kommentar
Fra : Flemming10001

Dato : 22-06-13 18:33

Hej Jørn Flemming hvad er det du ikke forstår, du bedes fortælle mig det, så kan jeg måske forklare nærmere.

Hilsen Flemming

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 22-06-13 19:26

Nå ok, så var det JR igen.....Det er også så uforståeligt og fjoget så det næsten ikke kunne være andre!

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 22-06-13 21:13

Du kunne begynde med at forklare hvad overskriften har med biodiesel at gøre

Kommentar
Fra : Flemming10001

Dato : 23-06-13 11:26

Hej o.v.n. da I alle er længere på Kandu end jeg er kan I måske forklare mig hvad det betyder, har mailet til Kandu men ikke modtaget noget svar endnu.

Hilsen Flemming

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 25-06-13 02:22

Desværre jeg har aldrig hørt om en firewall som ikke brød sig om Kandu og jeg ved intet om hvordan man beregner CO2, hvordan fik du advarslen?
Du skal ikke regne med at Kandu teamet svarer på din mail, de lever i det skjulte og er meget sjældent aktive her i forum, bortset fra at de er inde blackliste en spammer som huserer med adskillelige profiler en gang imellem

Kommentar
Fra : Flemming10001

Dato : 25-06-13 11:21

Hej o.v.n. Tak for dit svar

Hilsen Flemming

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 25-06-13 12:32

Citat
Hej o.v.n. Tak for dit svar

Hilsen Flemming

Blev du klogere Flemming?

Så kan det være du kan oplyse vi andre uoplyste om hvad du er blevet klogere på