/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Krebsegilde
Fra : pifo
Vist : 865 gange
100 point
Dato : 20-06-13 20:28

Hvilken dag er der krebsegilde i Malmø?
Gerne en henvisning til en hjemmeside, hvor der står noget om det.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 20-06-13 20:51
Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 20-06-13 20:54
Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 110 point
Dato : 20-06-13 21:10

Malmöfestivalen – 16. – 23. august 2013
I august byder Malmø som sædvanlig ind til en farvestrålende folkefest, når Mamløfestivalen igen forvandler og fryder byen. Hele den indre del af Malmö bliveri en uges tid til en festplads med udendørs scener, eksotisk mad og masser af kulturoplevelser. Husk også at festivalen åbner med et kæmpe stort udendørs krebsegilde med live musikunderholdning og den helt rigtige svenske stemning. Et must hvis man ikke allerede har prøvet det! Alle festivalens konserter, forestillinger og øvtige eventyr er helt gratis!

http://www.malmotown.com/da/article/festivaler-och-sommarscen/

Godkendelse af svar
Fra : pifo

Dato : 20-06-13 22:20

Tak for svaret ans.

@Svendgiversen: de sider, du henviser til, er fra 2009 og 2010