/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Hvordan sletter man profil på Kandu.dk?
Fra : giedre
Vist : 530 gange
100 point
Dato : 19-06-13 13:09

Hej. Kan det være at der er nogen som ved hvordan man sletter sin profil på Kandu.dk. Vi har spurgt selve Kandu.dk men uden helt. På forhånd tak. Bruger på Kandu.dk

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-06-13 13:16

Den kan ikke slettes!

Kommentar
Fra : dova

Dato : 19-06-13 13:46

Man kan som nævnt, ikke slette sin profil og heller ikke få Kandu til at slette den.

Men altså, selv om det burde være muligt at slette sig, så kan du jo logge af og glemme du har været her.

Du har jo ikke været aktiv herinde udover et par spørgsmål helt tilbage i 2004.

Og der er heller ingen der kan gå ind og søge og se de oplysninger du har brugt da du oprettede profilen engang i sin tid.

Kommentar
Fra : Jorgen_ros

Dato : 19-06-13 15:12

Som nævnt kan profilen ikke slettes.
Men du kan gå ind i menuen " Vis abonnementer" og fjern alle flueben på siden, så du slipper for at modtage disse mails i fremtiden og glemme alt om Kandu

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 20-06-13 14:26

Slet dine cookie´s og du er lukket ude af kandu - og ellers smid dine login detaljer væk.
Hvis du ikke ønsker at modtage mail´s herinde fra, så se under din profil.
Eller find en spam-mail og brug den som din mail adresse herinde.

Kommentar
Fra : giedre

Dato : 22-06-13 01:51

... det er helt mystisk at i det besked/svar som jeg skrev til jeri går forsvandt, og i stedet for kom dette tilbud for point forøgelse :/. No, det jeg har skrevet føre i mit svar til jer var, at der er et probem, med mine øjne, at der er lagt link fra Kandu.dk til på internettet med min gammle indslag, som ikke længere er relevent. Dvs. det er den jeg vil slette, for hvis man søger under navn giedre jensen, kommer der at jeg giver dusør. Det væreste er, at jeg har kontaktet selve www.kandu.dk flere gange og har bedt dem om at fjerne det fra nettet, men tvært i mod, kom der mere info fra kandu.dk om mig - jeg synes helt bestemt, at det er personlighedskrænkelse.
Er der en som kan hjælp mig at slette det fra internettet eller kan skrive om hvordan man kan gøre det? På forhånd tak, G.