/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
Venstrefløjen og islam-kritik
Fra : toor
Vist : 712 gange
50 point
Dato : 19-06-13 11:36

Er folk på venstrefløjen for sløve og tilbageholdende med at kritisere politisk, ekstrem islam,
samt udøverne af politisk, ekstrem islam ?

http://www.dr.dk/tv/se/deadline/deadline-287#!/

Accepteret svar
Fra : fun2

Modtaget 60 point
Dato : 19-06-13 12:03

Jeg ved ikke om man kan sige at venstrefløjen har været for sløve til at "kritisere politisk, ekstrem islam", men man har været for tilbageholdende. Det har måske været i et forsøg på at undgå generaliseringer. Det er klart at der i ekstrem politisk islam er fascistiske træk, det bør man kunne kritisere, uden at skyde på alle muslimer under ét.

Man har også på venstrefløjen været for sene til at kritisere f.eks. kvindeundertrykkelse.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 19-06-13 15:34

Venstrefløjen er jo politisk korrekte.
- Og det var jeg også igår. Forklaring følger.

I forbindelse mit job - ja, jeg skal jo arbejde for de penge jeg skal betale i skat - var jeg på besøg i en mindre Sjællandsk købstad - byen navn kan i og for sig være ligegyldig.
Nu husker vi lige, at temperaturen igår var relativ høj. 28gr. i skyggen og mindst 35+ direkte i solen.

Nå, men jeg kørte forbi byens torv og opdagede at der var en lille slikbutik som skiltede med is i alle afskygninger. Is-gal som jeg er, fandt jeg hurtig en ledig parkeringsbås. Ind i butikken og fik købt en ordenligt syg motherfucker af en isvaffel...Hmmmmmm. Ud på bænken og svineæderiet ku' begynde. Indrømmet, mit blik fangede hurtigt et par smukke og letpåklædte skønjomfruer, der med kokette hvin og fnisen gjorde alt for at tiltrække sig opmærksomheden fra et par veltrænede ungersvende med nye studenterhuer på hovederne
Tommy tænkte jeg, du er squ tyve år for gammel - imedens jeg vilkårligt kom til at tænke på Oswald Helmuttes.........Helmuttes.... "så'en en aften sku' man være tyve år"
Nå, det var slet ikke det, jeg ville fortælle...... Det, jeg ville fortælle var....

Da jeg havde guffet det halve af den ordenlige syge motherfucker is i mig....uden at få hovedpine. Det får jeg sommetider, hvis jeg æder en is for hurtigt...
kom der en islamisk familie på fire gående forbi bænken hvor jeg sad og svineåd. Det er der jo intet galt i, at en islamisk familie kommer gående....det er jo meget normalt....efterhånden........Nu kommer forargelsen...

Faderen - eller faren, som det hedder på nudansk. Men da der ikke var nogen fare ved faren skriver jeg derfor Faderen.....Den vending var godt nok svær - men I fangede den, gjorde I.....nå videre med fortællingen......

Jo, faderen gik forrest og bagved kom moderen (moren) og to døtre.....
Faderen var iført smart T-shirt m/korte ærme og et par hvide 3/4 lange bukser og klipklapper - kort sagt, en rigtig sommerbeklædning, som man kan holde ud at ha' på når termometret banker derud ad....øh...opad

Bagved faderen kom moderen og døtrene halsende, pustende og svedige, iført sorte lange kjoler, lange sorte frakker og med sorte tætsluttede tørklæder bundet således, at man kun kunne se forreste del af deres tilsyneladende smukke ydre. Det var det eneste "nøgne" kød jeg så på de stakler. Tørklædet var model Asmaa Abdol-Hamid - så ved I, hvad jeg mener.

I det politiske korrekte Danmark, er der kun én ting at gøre når det drejer sig om mishandling af andre mennesker - det er, HOLD DIN KÆFT !!

MEN...!!!

Havde situationen været, at manden havde mishandlet 3 hunde (F.eks. lukket hundene ind i en overvarm bil) kunne jeg havde anmeldt mishandleren til dyreværnet/politiet.
Men det var ikke hunde - det var mennesker - og som det gutmenschen jeg endnu engang er, lod jeg være med at blande mig.

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 19-06-13 15:51

"politisk korrekt" er en term der ikke giver mening i Danmark år 2013, hvis vi endelig skal pege på nogen der er "politisk korrekt" er det DF.

Tommy skrev en lang rørende historie om en familie af mellemøstlig oprindelse, hvor kvinderne havde mere tøj på end Tommy synes de burde have. Det kunne være interessant om Tommy ville fortælle hvad han synes det burde gøres.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 19-06-13 16:02

Fun, forstår du ikke en besked..? Skrev jeg ikke - i en anden tråd:

"Du slynger om dig med ord du ikke kender betydningen af. Trænger man dig op i et hjørne og afkræver dig svar på alle de "fremmedord" du anvender, bruger du straks afledningsmanøvre, krumspring og overspringshandlinger.
Spørgsmålet er, om jeg gider at bruge mere tid på dig."

Altså fun, jeg gider ikke at bruge tid på dig.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 19-06-13 16:12

Citat
Jo, faderen gik forrest og bagved kom moderen (moren) og to døtre.....
Faderen var iført smart T-shirt m/korte ærme og et par hvide 3/4 lange bukser og klipklapper - kort sagt, en rigtig sommerbeklædning, som man kan holde ud at ha' på når termometret banker derud ad....øh...opad

Og ikke eet religiøst ord om at han kunne virke forførende

Man skal nu aldrig sige aldrig, i Saudiarabien fik et par unge mænd for et par måneder siden at vide at de var alt for pæne........sikkert et par "Paradise Hotel" typer med ekstra meget Bryylcreme i håret...........og Taliban har et codex der hedder fuldskæg som 18-årig, ellers falder der pisk.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 19-06-13 16:59

Er det nu vi skal ha' et citat af H.C. Andersen....Gu' det så.

"At reise ere at leve. Var det ikkje for De danske Statsbaners evindelige forsinkelser, havde jeg saaledes aldrich rundet de tohundrede Aar!"

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 19-06-13 18:44

Man må ialtfald håbe at udsugningsanlægget virker,når de skal afklædes gevanterne.

M.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 19-06-13 19:45

Jeg kan ikke forstå, at nogen kvinder frivilligt klæder sig sådan på en højsommer dag.
De må lide af mangel på det vigtige D-vitamin.

Det påstås jo - blandt muslimer - at mænd bliver enormt liderlige hvis de ser kvindens hår og håndled
Det er vist en værre profet - ham Allan. Ham har de squ ik' været heldige med.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 19-06-13 19:58

Citat
De må lide af mangel på det vigtige D-vitamin.

Det gør de også, hvilket belaster sundhedssystemet.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 19-06-13 20:06

Er der nogen tal/undersøgelser på, hvor mange % af muslimske kvinder som lider af D-vitamin mangel??
Er der nogen statistikker på det ?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-06-13 20:10

Jeg syntes det er forkert at kvinden sjosker efter manden, endda til belæsset med pakker.

Hun burde gå foran, så hun passende kunne holde døren for ham.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 19-06-13 20:18

Søg og du skal finde - det gjorde jeg så, og fandt denne lille manipulerende skrivelse.

Citat
Problemet er størst hos kvindelige førstegenerationsindvandrere, hvoraf 80-90% har symptomatisk D-vitaminmangel, men ses også hos kvinder, der er opvokset her i landet. Høj BMI og kort uddannelse er risikofaktorer. Danske kvinder, der er konverteret til islam, har lave D-vitaminniveauer. Mange indvandrere fra ovennævnte områder har desuden et lavt kalkindtag.

Manipulerende fordi der står: "Problemet er størst hos kvindelige førstegenerationsindvandrere"
Underlig måde at formulere det på, når vi nu ved, at 2. og 3. generation bliver endnu mere muslimske end 1. generation.
Sååååeee.... D-vitamin manglen ser ud til at fortsætte mange år endnu.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 19-06-13 20:23

Hov, for hunden da, jeg glemte liiiiige....
Husk, at korte uddannelser også giver D-vitamin mangel.
Det står der sgu!!

Kommentar
Fra : toor

Dato : 20-06-13 08:08

Tak til ALLE for svar ...

Godkendelse af svar
Fra : toor

Dato : 20-06-13 08:08

Tak for svaret fun2.

Kommentar
Fra : EiHaBr

Dato : 20-06-13 09:16

Jeg ved ikke hvordan det virker når man er indvandrer i DK.
Det burde være således, at man ved ankomsten underskriver en kontrakt på, at man er villig til at integreres i Danmark og danske forhold, hvis ikke man er villig til dette, er der jo ikke noget der giver mening, så er de jo kun økonomisk interesserede, så mister vi jo vores såkaldte velfærdssamfund.
Når det så er sagt er jeg også af den indstilling, at dem der er interesserede, alle kan berige det danske samfund, vi er jo bare for dumme til, at få alle til at udføre nyttig arbejde, tusindvis af ting halter i det danske samfund, alle kan gøre noget for deres indtjening.
Alt trænger jo til alt muligt: veje, sygehuse, skoler, naturområder, turiststeder, uddannelse, efteruddannelser, eksport erhverv burde have ekstra hjælp -det må man jo ikke for det rådne EU som man ikke har formået at få til at virke over 40 år.