/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
missed e-mail
Fra : Dieter
Vist : 394 gange
100 point
Dato : 18-06-13 11:29

Jeg er ike særlig kendt med en ny PC. Jeg tastede ind på 3 E-mail og pludselig forsvand de.
Hvad kan man gøre for at finde dem igen på serveren ?

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 18-06-13 17:21

Nå nå nå nå...

Spørgsmål
- Ubesvarede   9
- Besvarede   266
- Annullerede   49
- Slettede   0
Ialt   324

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 18-06-13 18:00

Forsvundet som slettet?

Prøv at se om du har en mappe "slettet post"
Normalt kan man finde dem igen i den mappe.

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 18-06-13 19:39

Der er ikke noget i mappen "slettet post". Det havde jeg set efter.

Marken84:
Hvad mener du ?

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 19-06-13 05:37

ja så må vi go vide om du ser den mens de er på serveren. feks google gmail, eller du henter den hjem til din egen maskine med et program. Eller er det bare outlook henteren du har trykket på en lille trekantet knap, så du har byttet om på rækkefølgen så de nye mails står uden for billedet.
hilsen Steen

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 19-06-13 10:28

Hej Steen,
jeg har et program på OUTLOOK indsat under "funktioner" derefter "e.Mail.
Det er derigennem modtager jeg og sender E-mails. Når jeg så aktiverer "send/modtag" får jeg mails på min OUTLOOK.

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 19-06-13 11:55

Ok men hvis du kommer til at trykke på de små trekanter oven over mailslisten vender søgningen og de nye står forneden og du ser dem ikke. Eller navnene bliver til søgningen.
hilsen Steen