/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
pgo comet vil ikke starte
Fra : lone1970
Vist : 561 gange
20 point
Dato : 18-06-13 00:11

hejsa jeg har en pgo comet der ikke ville starte og der er gnist til tændrøret og der kommer også benzin og olie som der skal men der er kommet nogle nye dele på og vi kan ikke finde ud af hvad det er nogen der måske har nogle gode råd til hvad man eventuel kan gøre for det er garanteret bare en lille bagatel mvh lone jeg er ny bruger herinde

Kommentar
Fra : transor

Dato : 18-06-13 01:38

Kære Lone
Velkommen som bruger .
Det er meget lidt du oplyser rent teknisk.
Hvis du skal have et brugeligt svar må du fortælle lidt mere.
Hvilke nye dele er sat på. Har den kunnet køre efter delene var skiftet.
Er tændrøret i orden ?

Hvorfra ved du det med gnisten ?

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 18-06-13 08:15

prøv at tage luftfilteret af og sæt en finger i indsugningshullet mens du aktiverer starteren.

Kommentar
Fra : cclaus63

Dato : 06-07-13 02:52

HEJ DU GAMMLE. smiler TIL dig, ÅRGANG 63. Hovdedys? nåleventil? Stoppet. Det har jeg prøvet, Skide sjov vacum så den åbner for bensinen. MVH C.C

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 11-09-13 20:53

Jeg ved godt at det lyder åndsvagt - men prøv at sætte en støvsuger på udstødningen når du starter den, så springer den igang lige med det samme. Det virker lidt ligesom kunstigt åndedræt på sådan en pgo.