/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Manual VHS/dvd kombimaskine
Fra : lham
Vist : 753 gange
100 point
Dato : 16-06-13 19:13

Jeg savner en brugervejledning til til en Funai VHS/DVD kombimaskine FUNAI DPVR-5800.

Har søgt meget ,men kun fundet servicemanualen

Brugermanual fandt jeg dette - http://204.197.251.177/results.php
men der er den ikke nævmt

Kommentar
Fra : KajKagearm

Dato : 16-06-13 19:46
Kommentar
Fra : lham

Dato : 17-06-13 07:35

Kajkagearm
det ser jo rigtigt ud men når jeg klikker på linket til pdf fil user manual kommer jeg bare til tilbud om service manual ??

Accepteret svar
Fra : KajKagearm

Modtaget 100 point
Dato : 18-06-13 00:07

Fra Funai's tyske hjemmeside http://www.funai.de/unterstutzung.html

Bei Bedienungsanleitungen zu Modellen, die auf unserer Website nicht zur Verfügung stehen, können Sie sich gerne an unseren Service wenden, die Sie von Montag bis Freitag, ab 9 - 17 Uhr, unter der folgenden Rufnummer: 040 / 38 60 37 24 erreichen können oder Sie schreiben uns eine E-Mail an hotline@funai.de

Kommentar
Fra : lham

Dato : 18-06-13 07:51

Når jeg følger dit link kommer jeg til en formullar der skal udfyldes og hvor valg bose kun delvis virker og tryk på SEND ikke virker-nu prøver jeg så manuelt på engelsk til hotline@funai.de-jeg tvivler dog på "gevindst"

Godkendelse af svar
Fra : lham

Dato : 18-06-13 16:32

Tak for svaret KajKagearm.

Jeg skulle ikke have tvivlet--3 timer efter min mail kom der en PDF brugervejlrdning på dansk

ordnung muss sein !