/ Forside/ Interesser / Hus og have / El-installationer / Spørgsmål
10  Bassebo 2677
Blomberg TKF 1230 tørretumbler
Fra : deersoft
Vist : 236 gange
20 point
Dato : 16-06-13 16:30

Den vil tænde med lys osv. Men når den startes, prøver motoren at trække tromlen rundt uden resultat.
1. Rem er checket. Stram
2. Når beskyttelses skjoldet tages af, kan motoren startes med et lille skub med een finger.
3. Når sikkerhedskontakten aktiveres med åben låge og tromlen skubbes, kører den fint, stopper og reverserer. Fjernes pinden fra kontakten, og lågen lukkes, kører tromlen ikke

Nogle her der har en god ide.

Kommentar
Fra : deersoft

Dato : 16-06-13 17:03

Glemte lige at skrive:
Når tromlen har kørt højre/venstre 3 - 4 gange, lyser "rengør filter og komdensenhed".
Dette er også gjort det sidste helt inde i maskinen.

Kommentar
Fra : poten

Dato : 16-06-13 17:10

Tilkald teknikker!