/ Forside/ Interesser / Hus og have / Andet hus og have / Spørgsmål
10  Stouenberg 3232
Lejet hus m have selv anskaffe udstyr?
Fra : SPID3R
Vist : 586 gange
50 point
Dato : 13-06-13 11:59

Da jeg lige har sagt ja til leje et hus i byen med have, og skal stå for græsslåning, hækklipning osv.
mit er spørgsmål er så skal jeg selv ud og finde plæneklipper, hækklipper osv, ikke det at det er et problem, udlejeren siger bare at der ingen af tingene er der omme, så om jeg skal få ham til at sætte noget der om eller skal skaffe det?

Accepteret svar
Fra : Stouenberg

Modtaget 60 point
Dato : 13-06-13 12:23

- udlejer skal skaffe de værktøjer du skal bruge, medmindre andet er anført i lejekontraktens §11...

Godkendelse af svar
Fra : SPID3R

Dato : 13-06-13 12:45

Tak for svaret Stouenberg. det må jeg lige tage og studere nærmere

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 13-06-13 12:51

- velbekommen Spider, og husk at læse det hele...

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 13-06-13 14:11

hvis betingelsen er, at du holder haven, må udlejer stille værktøjet til rådighed. alt andet ville være forkert.