/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Outlook blokerer for links
Fra : Lincoln1242
Vist : 469 gange
50 point
Dato : 12-06-13 23:32

Jeg har - fra min arbejdsmail - sendt nogle links til min private mail. Men når jeg åbner mailen så har Outlook 2007 blokeret adgang til linksene... "fordi de kan være usikre"...

Jeg kan under ingen omstændigheder få adgang til de links. Og kan via Google se at det har været et problem for brugere gennem de sidste 12 år at Outlook blokerer brugernes links!

Hvordan får jeg allernådigst lov til at få adgang til mine links!?

Jeg er - off the record - pissehamrende træt af at Microsoft, Outlook, Google m.fl. skal bestemme hvad DE synes er godt eller skidt for mig! Jeg troede at disse firmaer var til FOR deres kunder, ikke IMOD dem...!!!

Kommentar
Fra : kimEngelby

Dato : 13-06-13 09:37

Det gør den også i live mail, der skal man ind i indstillinger, derefter ind i indstillinger for sikkerhed, hvor der igen er et faneblad for sikkerhed, der skal jeg fjerne et flueben for at tillade vedhæftede filer der muligvis kan indeholde virus gemmes eller åbnes.

kimengelby

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 13-06-13 11:28

Kan du ikke lige beskrive hvordan du oplever at outlook blokere links?

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 50 point
Dato : 16-06-13 09:33

Måske dette kan bruges!

Links virker ikke i Outlook
http://support.microsoft.com/kb/310049

Godkendelse af svar
Fra : Lincoln1242

Dato : 19-06-13 20:53

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 19-06-13 21:05

velbekomme