/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Menu-sprog på Nokia 6303 Classic
Fra : bigfool
Vist : 343 gange
200 point
Dato : 12-06-13 17:47

Jeg har haft lidt problemer med ovennævnte og samspillet med håndfrisættet Parrot den seneste tid. Talte derfor med leverandøren af Parrot, der mente jeg lige skulle søge på Nokia.dk for en evt. opdatering af softwaren. Som sagt så gjort, men resultatet endte med, at jeg nu kun kan vælge mellem Engelsk, Tysk, Fransk og nogle Østeuropæiske sprog

Telefonen er købt uden abonnement hos en forhandler i DK i 2013, så derfor ingen garanti mere. På et Nokia-forum har jeg læst, "at det er bare ærgeligt", men at noget tyder på, at telefonen oprindeligt har være produceret til at blive solgt på et andet marked end Danmark ...? Nogen her, der har kendskab til, hvordan jeg evt. kan få en dansk "sprogpakke" installeret igen?

På forhånd tak og mange hilsner Bigfool

Kommentar
Fra : Bassebo

Dato : 13-06-13 19:22

Hmm har selv være ude or det samme med en nokia 3720 , men du kan godt få den tilbage til dansk menu , du går ind til en telefonklunser, nu ved jeg ikke hvor du kommer fra men prøv at kontakte www.helloo.dk
De bor i århus...

Bassebo

Kommentar
Fra : bigfool

Dato : 14-06-13 11:43

@Bassebo: Takker, men jeg bor i Storkøbenhavn og ham helloo.dk reklamerer stort set kun for Apple ...?

Kommentar
Fra : Bassebo

Dato : 14-06-13 15:29

Ja men slå på tråden til ham , jeg vil tro han kan hjælpe dig........

Annuller spørgsmålet
Fra : bigfool

Dato : 09-07-13 08:33

Jeg har desværre ikke modtaget et gangbart svar, og annullerer derfor dette spørgsmål