/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Kingston 4GB (blå)
Fra : Peter1056
Vist : 286 gange
300 point
Dato : 12-06-13 16:32

Min usb er blevet forsøgt at bruge med forkert kode for mange gange. Jeg har den rigtige kode men usb programmet som den starter op vil kun ha at man gi'r en ny kode og så formatere den, hvilket jo gør at jeg mister alle data på usb'en.
Er der ikke en mulighed for at få lov til at skrive den rigtige kode ind og dermed ikke miste sine data?
USB: KINGSTON 4 GB Dataraveler vault privacy DTVP/4GB

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 12-06-13 16:50

http://www.kingston.com/us/support/technical/products?model=DTVP
Videoen på siden fortæller at du i programmet kan ændre password, eller bede om at få dit hint, før du skriver dit password.
VH Palle

Kommentar
Fra : Peter1056

Dato : 12-06-13 17:09

Citat
http://www.kingston.com/us/support/technical/products?model=DTVP
Videoen på siden fortæller at du i programmet kan ændre password, eller bede om at få dit hint, før du skriver dit password.
VH Palle

Forstår ikke rigtigt.- Jeg får ikke muligheden for at skrive det rigtige password, men kun mulighed for at skrive et nyt password og så formatere, altså starte på en frisk med en tom usb.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 12-06-13 17:33

Hvis ikke den vil godkende koden, så er der lige som ikke andre muligheder, end dem du selv oplyser.

Og det er vel ikke kode/ licens - for at aktivere programmet du mener.
Hvis du har ikke krypterede filer på sticken, så prøv dette program:
http://www.partitionwizard.com/free-partition-manager.html
indtsaller og åben programmet - højreklik på din usb/ explorer
hvis du kan se filerne, så prøv med funktionerne copy

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 12-06-13 17:35

Har du forresten prøvet at afinstallere programmet?

Kommentar
Fra : Peter1056

Dato : 12-06-13 17:50

Undskyld hvis jeg har udtrykt mig forkert. Ja det er når jeg sætter usb'en i, så skal der skrives en kode for at åbne usb'en for at kunne se/bruge den. Det er den kode som er blevet skrevet forkert og så får jeg ikke lov til at komme ind og skrive den rigtige kode, men kun til at formatere den.

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 12-06-13 18:21

Umiddelbart er der ikke ret meget at gøre, hvis du har tastet forkert password 10 gange - det fremgår klar af manualen på side 26/27. - Så hvis du ikke har en kopi af dine oplysninger gemt et andet sted, så er det bare ærgerligt!!!

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-06-13 19:22

Det er jo ligesom også derfor den er kodet ......................så andre ikke bare kan åbne den.

Annuller spørgsmålet
Fra : Peter1056

Dato : 12-06-13 21:57

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål