/ Forside/ Interesser / Dyr / Andre dyr / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 552
Hvem kommer først
Fra : Maksimus
Vist : 633 gange
372 point
Dato : 12-06-13 11:59

Tak for denne gang.

Accepteret svar
Fra : trimare46

Modtaget 382 point
Dato : 12-06-13 12:44

jeg prøver lige igen. selv tak

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 12-06-13 16:07

Citat
Hvem kommer først

En Gepard eller Vandrefalken.

M.

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 12-06-13 17:33

Øh, du forlader os og kommer igen?

Held og lykke

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-06-13 19:25

Jeg kommer altid først.........................................................til sidst.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 12-06-13 19:36

Som jeg sagde til konen,i mine "velmagtsdage": Kommer du...går jeg.

M.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 12-06-13 19:51

Bedøm ikke en mand på de svar han giver, men på de spørgsmål han stiller, sagde Platon.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-06-13 20:07

Citat
Maksimus

Dato : 11-05-13 16:33
Marken: hvorfor skulle jeg spørge hvis jeg allerede vidste det?

Jeg spørger fordi jeg diskuterede det med nogle venner. Da jeg ikke fandt svaret på Google spurgte jeg herinde.

Næste gang skal jeg nok spørge om lov inden jeg stiller er spørgsmål.
Eller er der en liste et sted hvor der står hvad nan må og ikke må herinde?

Eller har i bare ikke fået fisse nok på det seneste?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-06-13 20:17

Spørgsmålet er vel så var det "ham/hende - han/hun" der kom først.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 12-06-13 22:23

Det er stadig kyllingen - ikke ægget.

Godkendelse af svar
Fra : Maksimus

Dato : 12-06-13 23:24

Tak for svaret trimare46.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-06-13 11:32

Hønen kom først.
Ham der oppe skabte jorden, og så Adam og senere Eva................. som producerede et æg og glemte at lægge det - og sener fødtes et lille barn eller en pige.
Altså hønen kom først.

Maximus er en han, og det ses på teksten i citatet fra Ans.