/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
problemer med at se filmklip
Fra : trimare46
Vist : 341 gange
300 point
Dato : 11-06-13 17:12

jeg kan somme tider ikke se nogle af de filmklip der ligger på ekstrabladet og andre steder.
jeg før noget med en masse farver og filmen forsvinder bag farverne. man kan svagt skimte lidt filmsekvens bag farverne, men der er sgu noget der ikke er som det burde være.
mangler jeg et program eller en opdatering eller hvad er der galt.
det er kun engang imellem problemet opstår.
kører windows 7

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 300 point
Dato : 11-06-13 22:14

Det kan være fejl på siden - får du ikke en melding nederst i din browser til venstre = GUL med tekst om fejl.

Ellers prøv at opdater dit flash og eventuelt dine codecs - anbefaler K Lite, søg selv.

Godkendelse af svar
Fra : trimare46

Dato : 12-06-13 08:57

Tak for svaret mig-selv.