/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
hjemmebiograf
Fra : risvej07
Vist : 411 gange
100 point
Dato : 10-06-13 21:55

jeg har et samsung 3D tv, og en 3D afspiller.
nu vil jeg gerne lave en hjemmebiograf (surround )
det skal være trådløs, og med små højtalere.
nogle bud på et sæt ??

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 10-06-13 22:33

Smut ned i hifiklubben og tag en snak med dem.
Eller fortæl os hvor meget det må koste, hvor stort rummet er osv. Kompakte surround systemer med "trådløse" højttalere koster en formue, hvis det skal lyde ordenligt.

Kommentar
Fra : risvej07

Dato : 10-06-13 22:50

afstanden til tv er 3 meter. pris ca 5000 ,,, det må gerne være brugt

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 10-06-13 23:01

Et par bud fra dba:
http://www.dba.dk/51-hoejtalersaet/id-91675130/
http://www.dba.dk/harmon-kardon-csp-630-51/id-1001348119/

Til prisen ser det rigtig fornuftigt ud. Højttalerne er ikke trådløse, det får du ikke til de penge. I mine øjne er trådløse højttalere en vittighed, der skal jo under alle omstændigheder en ledning ud til dem.

Et sidste tip: Lad være med at købe Bose, det er spild af penge.

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 10-06-13 23:09

Skal måske nævne at jeg langt hellere ville bruge de 5000 på et fornuftigt stereo system, det får man langt bedre lyd ud af.

Kommentar
Fra : risvej07

Dato : 16-06-13 21:50

ja tillykke med det , men det hjælper ikke på mit spørgsmål

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 16-06-13 23:10

Ked af at jeg ikke kan hjælpe dig, men jeg gider ikke vejlede dig til at købe noget skrammel, som er det du får ud af "små trådløse surround højttalere" til 5000,- . Men held og lykke med projektet.