/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Kørsel
Fra : Troldepige
Vist : 492 gange
200 point
Dato : 10-06-13 09:42

Måske nok et underligt spørgsmål her på kandu, men jeg prøver alligevel.

Er der en der kan, eller kender en der kan, fragte en sofa fra København Ø til Ringsted?

Mod betaling selvfølgelig.

Fragtmand, Minitrans, 3 x 34 skal have 1.000 - 1.200 kr. for opgaven, og jeg synes det er liiige i overkanten.

Kommentar
Fra : kj

Dato : 10-06-13 10:56

Hvis du har kender en der har trækkrog på bilen, så lån en trailer gratis hos SILVAN

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 10-06-13 11:12

du kunne også prøve på Den Lille Tjeneste
http://denlilletjeneste.dk/da-dk/

skriv evt. fragt af sofa 100 - 200 kr, så skal du ikke betale så meget i gebyr til 'firmaet'
altså det,.. af nogle kandu'er meget kritiserede gebyr på 24%

derfor skriv så lav pris som muligt
så kan du senere forklare hvor langt,.. hvis der kommer nogle henv.

(tror det er gratis hvis du ingen kontakt / henv. får)

jeg ved godt at Eyvind, m.fl. mener jeg ejer,..
eller har noget med firmaet at gøre,...
men det er jeg nu 'fløjtende ligeglad med',................

alternativer - DBA, G&G osv,.. men det går nok mere sløvt.

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 10-06-13 12:26

Citat
Hvis du har kender en der har trækkrog på bilen, så lån en trailer gratis hos SILVAN

Den mulighed har jeg desværre ikke.

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 10-06-13 12:28

Citat
du kunne også prøve på Den Lille Tjeneste
http://denlilletjeneste.dk/da-dk/

I betingelserne kan jeg se, at man skal benytte PayPal til betalingen, og jeg ønsker ikke, at benytte PayPal.

Ellers ser det ud til, at være en god idé.

Kommentar
Fra : vith

Dato : 10-06-13 12:57

Du kunne prøve at kontakte nogle flyttefirmaer i Ringsted og spørge om de har tomme returlæs fra København.

Se også denne: http://www.flyttefirmapriser.dk/flyttefirma-ringsted

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 10-06-13 15:20

Citat
Du kunne prøve at kontakte nogle flyttefirmaer i Ringsted og spørge om de har tomme returlæs fra København.

I morges ringede jeg til en lokal fragtmand. Min storebror har arbejdet for ham for mange år siden, og anbefalede dette fordi, at det måtte være billigere end f.eks. 3x34 fordi fragtmanden kan køre med flere ting samtidig.
Men næ nej, 1.200 kr., d.v.s. ca. samme pris som 3 x 34 og minitrans.

Men jeg har udfyldt formularen på dit link, så ser jeg hvad der sker.

Kommentar
Fra : vith

Dato : 10-06-13 15:26

Held og lykke med det

Accepteret svar
Fra : trimare46

Modtaget 200 point
Dato : 10-06-13 22:41

gå en tur rundt i byen og kig efter håndværkerbiler fra ringsted. det kunne jo være at en kasse øl kunne løse problemet

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 11-06-13 07:21

Citat
gå en tur rundt i byen og kig efter håndværkerbiler fra ringsted. det kunne jo være at en kasse øl kunne løse problemet

Igår da jeg var i byen og handle gik jeg faktisk og havde den tanke.

Men jeg synes det er lidt grænseoverskridende.

Havde det været en håndværker, som jeg er på hils med ell.l., så kunne jeg godt finde på det.

Godkendelse af svar
Fra : Troldepige

Dato : 07-08-13 19:13

Tak for svaret trimare46.

Alle andre forslag viste sig, at koste de der 1.000 - 1.200 kr., også den hvor man kunne lægge opgaven ud, så flyttefirmaer o.l. kunne byde ind på opgaven.

Til sidst blev jeg enig med mig selv om, at betale prisen, da prisen på sofaen var meget lav.

Men f*ndeme om ikke sælger så havde solgt den til anden side.