/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Andet familie & relationer / Spørgsmål
10  clou 540
Downloade musik til festsang
Fra : sonjor
Vist : 1193 gange
300 point
Dato : 07-06-13 22:00

Hej
Min søn skal giftes om 14 dage med en sød russisk pige, og gæsterne til festen vil være en skønsom blanding af russere, belgiere, englændere og danskere, så det er svært med en sang.
Jeg har fundet en tekst til "Land of hope and glory" (2 vers - intermezzo - 1 vers) Alle kan så ihvertfald nynne med på melodien.
Jeg mangler musikken, der kan passe, har lyttet til en masse på youtube, men de duer ikke rigtigt.
Mon nogen herinde kan hjælpe mig med et link til en god indspilning ??

Hilsen Sonja

Accepteret svar
Fra : EA_HS

Modtaget 300 point
Dato : 08-06-13 00:23

Prøv at gå ind på Bibzoom.dk
http://www.bibzoom.dk/
http://www.bibzoom.dk/cgi-bin/WebObjects/TShop.woa/wa/TPSSearch/?q=Land+of+hope+and+glory&kind=all&WOURLEncoding=UTF-8

- du skal nok selv søge på titlen,
der er 118 stk. at vælge imellem,

så finder du den udgave du bedst kan lide,.. og skriver det her,
hvis du ikke selv kan downloade den,.. kan lånes lige så mange gange du ønsker.

her er lige fra første side,... (pænt rodet sammen)

Citat
Produkter
Alle produkterSorter efter popularitetSøg i altVis 25 produkter
Lyt Land Of Hope And Glory (2007 D GEOFF LOVE & HIS ORCHESTRA, Vera Lynn, Geoff Love And His Orchestra 2:552007 Lyt Pomp and Circumstance March No London Symphony Orchestra (LSO), Edward Elgar, LONDON SYMPHONY ORCHESTRA, Sir Edward Elgar 2:412007 Lyt My Generation / Land Of Hope A ("Ready Steady Go" Live Version) The Who 2:052003 Lyt Land of Hope and Glory (Pomp a The Mormon Tabernacle Choir 5:111996 Lyt Land Of Hope And Glory Madness 3:002009 Lyt Land Of Hope And Glory (BBC Li (BBC session - 27/8/79 John Peel Show) Madness 2:442009 Lyt Land Of Hope And Glory From Po Norsk Noteservice Wind Orchestra 2:062007 Lyt Land of Hope and Glory [from P Kalevi Kiviniemi 2:461998 Lyt Land Of Hope And Glory England Band 2:352006 Lyt Land Of Hope And Glory Nana Mouskouri 3:052008 Lyt Land of Hope and Glory (1992 D Edward Elgar, Margaret Balfour, Sir Edward Elgar 4:372007 Lyt Elgar: Land Of Hope And Glory (Album Version) The City Of Prague Philharmonic Orchestra, Laura Wright, [Orchestra] 3:292012 Lyt Land of Hope And Glory (Sing EP Version) Gary Barlow & The Commonwealth Band 3:302012 Lyt Coronation Ode, Op.44: VI. Lan NEW PHILHARMONIA ORCHESTRA, Felicity Lott, Richard Morton, Stephen Roberts, Philip Ledger, Royal Military School Of Music Band, King's College Choir, Cambridge, Alfreda Hodgson, Cambridge University Musical Society, Band Of The Royal Military School Of Music, Kneller Hall, Dame Felicity Lott, CHOIR OF KING'S COLLEGE, CAMBRIDGE, Sir Philip Ledger, Cambridge University Musical Society Chorus, Kneller Hall, Band of the Royal Military School of Music, Choir of King's College, Cambridge 4:281993 Lyt The Land Of Hope And Glory Turisas 6:222004 Album Land Of Hope And Glory Various Artists 124:392009 Lyt Land Of Hope And Glory The Party Poppers 2:232009 Lyt Pomp and Circumstance, Op. 39: London Philharmonic Orchestra and David Parry 5:45 Lyt Dette Danmark Er Mit (Land Of Katy Bødtger 2:062012 Lyt Land Of Hope And Glory [Profes AVID Professional Karaoke 2:56 Lyt Land of Hope and Glory (From " Herbert Stothart, Jeanette MacDonald 3:371991 Lyt Land Of Hope And Glory Various Artists 2:072011 Stop Marsh "Land of Hope and Glory Miguel Del Oro Orchestra 2:21 Lyt Land Of Hope And Glory Jeanette MacDonald 3:37 Lyt Land of Hope and Glory Vera Lynn 2:57

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 08-06-13 09:42

Jeg har en version med 3 vers, måske den kan bruges, kig i din kandu postkasse!

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 08-06-13 12:36

Jamen jeg vil skam også gerne 'putte' sangen i din postkasse,
faktisk vil jeg næsten gøre ALT for at få dine point,

jeg vil måske endda aflevere den personligt, på din adresse,
det afhænger af hvad Klaudi tilbyder,
jeg er klar til at byde over,.............................................................

du skal bare udvælge den udgave af melodien du ønsker,
som vist i første svar, !
jeg har 'tilfældigvis' alle udgaverne liggende,.. lige klar til brug,.....

Jeg Vil altså ha' de poin'er,........................

Kommentar
Fra : sonjor

Dato : 08-06-13 19:36

@Eh_HS

Ha-ha, du får også pointene, men du skal lige svare på et spørgsmål først.

Jeg har hentet dem, indstillet Media Player til at kunne spille dem. Til brylluppet er det ikke MIN komputer, der skal afspille, men måske en MAC (ved det ikke endnu).

Jeg vil lægge den på en USB-stick, som wma.. Tror du, at jeg så bare kan bruge USB'en på en hvilken som helst anden bærbar, og det så virker ???

Hilsen Sonja

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 08-06-13 20:00

Ja du må da endelig gi' idioten ea_hs, poin'erne, så bli'r der glæde i det lille hjem!

Kommentar
Fra : sonjor

Dato : 08-06-13 20:25

@Klaudi

Undskyld men det er vel den, der kommer med det bedste svar for mig, der skal have dem.
mvh Sonja

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 08-06-13 22:52

Citat
Jeg vil lægge den på en USB-stick, som wma.. Tror du, at jeg så bare kan bruge USB'en på en hvilken som helst anden bærbar, og det så virker ???

Det er da en fin ide at have musikken på en USB pen,
men WMA formatet er ikke så alsidigt, og problemfri som MP3,.. !
så hvis du vil være helt sikker (så sikker som det nu kan blive) så brug MP3,
derfor kan du godt have begge formater,... MP3 og WMA,...

Det mest benyttede musikformat er nok MP3
medmindre man er fanatiker,. og kun kan 'leve' med det bedste af det bedste,

men det lyder det ikke til når det er til et Dansk / Russisk bryllup,
hvor de deltagende formentlig skal 'brumme' med i baggrunden,

stort set alle medier / musikafspillere kan afspille MP3,

til at konvertere musikken kan du fx. bruge Sound taxi,
eller format factory., men det skal jeg nok gøre,

har du fundet ud af hvilken udgave du bedst kan lide,. ?

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 08-06-13 23:00

UPS,.. lige en ting mere du skal være opmærksom på,

den PC du downloader på,.. henter normalt også rettighederne til at afspille musikken,
så der kan (sagtens) blive et problem hvis du vil afspille på andet medie,

medmindre det er 'konverteret' gennem 'Sound Taxi',
http://soundtaxi.dk/

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 08-06-13 23:09

Citat
du må da endelig gi' idioten ea_hs, poin'erne, så bli'r der glæde i det lille hjem!

det samme kan man ikke sige hvis,. 'Klaudi',. bliver forbigået,
det kan godt se Ubehageligt ud,.. måske endda ligefrem pinligt,. !

http://peecee.dk/upload/view/413117

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 09-06-13 07:47

Citat
Undskyld men det er vel den, der kommer med det bedste svar for mig, der skal have dem.
mvh Sonja

Jo selvfølgelig er det det, og nu har idioten så håneretten for det

Han/hun elsker jo at komme med STORE beviser for det ene og det andet,
glemmer lige at nævne den svada JEG har fået at narhatten!

Kommentar
Fra : sonjor

Dato : 09-06-13 11:06

@EA_HS

har sendt dig en PM

Hilsen Sonja

Godkendelse af svar
Fra : sonjor

Dato : 09-06-13 15:44

Tak for svaret EA_HS. Det var et righoldigt udvalg, mange tak

mvh Sonja