/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Andet telekom. / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 810
Kan Boxer-abonnement anbefales?
Fra : Oldboston
Vist : 695 gange
100 point
Dato : 07-06-13 05:31

Vi bor langt ude på landet men TV-signalerne er OK, også de digitale. Vi har abonnement på Canal-Digital, til 359 kr. om måneden. Vi synes det er en høj pris, især da vi har registreret vores TV-forbrug således: Gratiskanaler: 75 %, TV2 + TV2 film og Charlie: 20 %, andre kanaler ser vi måske 1 eller to gange på en måned, så dem kan vi godt undvære. Det ser ud til at Boxer har en pakke til 100 eller 150 kr. mdl. Kan det anbefales at gå over til den? Eller er der nogle forhold, vi skal passee på ikke at overse? Jeg skal tilføje at vi er ikke interesseret i smart-TV eller i at forbinde vores PC med TV-skærmen. Vi vil have det helt traditionelt med TV-kigning på vores gamle TV-apparat.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 07-06-13 09:30

Vi har alm. antenne.
Vi har et Boxer abbonement til omkring 500 kr. om året......................kun til TV 2 (DR er med gratis)

Vi har så også købt en SAGEM boxergodkendt optager med Boxer kortholder.

Vi er ganske tilfreds.

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 07-06-13 10:05

jeg har llige skiftet til Boxer
vælg selv pakken, det kører fint
deres support er ikke noget at råbe hurra

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-06-13 11:34

Citat
Det ser ud til at Boxer har en pakke til 100 eller 150 kr. mdl. Kan det anbefales at gå over til den?

Du "drømmer"

At prisen SER lav ud, skyldes KUN måden de sammensætter abo på

Absolut minimum er ca. 3000.- om året incl. alt (kortgebyrer osv.)

Citat
Samlet mindstepris ved 6 mdr. binding og betaling via Betalingsservice med kvartårlig fakturering: 1.591,50 kr. (Inkl. oprettelse 399 kr., halvårlig kortafgift 399 kr., abonnement 6 x 129 kr. og Adm. betalingsgebyr 2 x 9,75 kr.)

Kommentar
Fra : alka

Dato : 08-06-13 11:39

Jeg kan bekræfte refi oven for.

Du kan selv læse det her:
http://sat-com.dk/boxer-tv-95/boxer-mini-139-p689?gclid=CP7Y5eKU1LcCFWd7cAodJnAAVg

Vi har kørt med det i 1½ år, og er godt tilfreds med det.

Accepteret svar
Fra : JegErHer

Modtaget 100 point
Dato : 08-06-13 16:50

Han ville også ha Tv2 Charlie så TV2 Pakken ikke Mini pakken

http://www.boxertv.dk/produkter/Pakker-og-priser/ProductGroup-Basiskort/Boxer-TV2-pakken/Boxer-TV-2-Pakken/

Sådan udregnes mindsteprisen

Samlet mindstepris ved 6 mdr. binding og betaling via Betalingsservice med kvartårlig fakturering: 1.591,50 kr. Ellers pålægges 35 kr. i faktureringsafgift (samlet mindstepris 1.642 kr.).

Oprettelse:    399 kr.
Halvårlig kortafgift:    399 kr.
Abonnement:    6 x 129 kr.
Adm.betalingsgebyr:    2 x 9,75 kr.
Fragt:    0 kr.

Pris efter 6 mdr.: Boxer TV 2-pakken 129 kr./md. + 399 kr. i halvårlig kortafgift.

Så første halve år = 1.591,50 kr
De næste halve år = 1192,50 kr (da oprettelsen 399,- ikke skal med igen)

Så den virkelig pris pr. mdr er 198,75 (efter oprettelsen er betalt)

Godkendelse af svar
Fra : Oldboston

Dato : 15-06-13 14:25

Tak for svaret JegErHer.

Kommentar
Fra : JegErHer

Dato : 16-06-13 08:49

Du er velkommen