/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Skydrive app
Fra : amc
Vist : 548 gange
100 point
Dato : 04-06-13 15:04

Hej
Hvordan logger jeg af skydrive appen på pc.
Jeg kom til at logge ind på min gmail da jeg installeret windows 8 men skal bruge min outlook.

Jeg har prøvet at afinstallere app og hentet på men det hjælper ikke.

Kommentar
Fra : Tordenkalven

Dato : 04-06-13 15:42

Nu bruger jeg "kun" Windows 8 phone, men der skal man oprette som Microsoftkonto i postsystemet, og ikke G mail.....
man kan i øvrigt godt have en ga mail også, men ikke samme sted...

så det er i sin opsætning der skal ændres...jeg er ikke i stand til at give dig opskriften,
men der hvor du har konfigureret din G mail, skal din microsoft konto være. Hotmail, live, eller hvad den hedder under det nye Outlook.
Håber dette giver dig det rigtig hint

Kommentar
Fra : amc

Dato : 04-06-13 16:17

Det var da jeg købte win 8 jeg kom til at bruge min gmail hvor det var min outlook jeg skulle have brugt. Tror ikke det kan laves om nu.

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 100 point
Dato : 05-06-13 00:39

Citat
Tror ikke det kan laves om nu
jo det kan det godt, du opretter en ny brugerkonto og bruger den rigtige e-mail denne gang (Windows live kontoen) du bestemmer selv om det være en administrator konto eller en bruger konto med begrænsede rettigheder, jeg lavede selv samme fejl og brugte en forkert e-mail adresse første gang, den første konto bruger jeg aldrig, jeg logger altid direkte ind på min Outlook konto
Du kan også nulstille computeren og begynde forfra, det er ret tidskrævende og unødvendig

Kommentar
Fra : amc

Dato : 05-06-13 12:39

Det var da jeg købte win 8 jeg kom til at bruge min gmail hvor det var min outlook jeg skulle have brugt. Tror ikke det kan laves om nu.

Kommentar
Fra : amc

Dato : 05-06-13 12:41

Kan jeg oprette en ny konto og så slette den gammel hvor alt på den gammel konto er gemt.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-06-13 15:39

Ja hvis du opretter din nye Windows live konto som en administrator konto, så burde du kunne slette den første, men jeg ved det ikke min første konto ligger bare ubenyttet, jeg ser ikke noget til den medmindre jeg søger efter kontoen.
Hvad med at nulstille og begynde forfra hvis du vil slette alt?
Det tager lidt tid men så er computeren også som da du startede første gang og skulle oprette en konto med en e-mail adresse.
Husk bacup af eventuelle filer som du vil bevare

Godkendelse af svar
Fra : amc

Dato : 13-08-13 11:37

Tak for svaret o.v.n..