/ Forside/ Teknologi / Udvikling / C/C++ / Spørgsmål
10  strarup 270
Arduino ethernet
Fra : kbisgaard
Vist : 292 gange
300 point
Dato : 03-06-13 14:53

Hej.

Jeg har købt et rj45 magjack breakoutboard fra sparkfun.com. Kan det overhovedet lade sig gøre, at koble denne til min Arduino? :P

Har søgt på nettet i timevis, og jeg kan ikke finde én eneste guide eller noget..
Alt jeg har kunne finde, benytter arduino ethernet shield.

Kommentar
Fra : Thomas_Mygind

Dato : 03-06-13 17:54

Ja, men du skal købe et shield til ardunio, og så skal du finde de rigtige biblioteker for at finde noget egnet kode for begge systemer.

Annuller spørgsmålet
Fra : kbisgaard

Dato : 27-06-13 15:56

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål