/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Gammeldaws tastatur
Fra : Avant85
Vist : 578 gange
300 point
Dato : 02-06-13 23:10

Er der en, som kan hjælpe mig med et - T9tastatur / 3x4tastatur, der kan fungere på en andriod smartphone
Jeg har fundet en app "German-English" - som giver 3x4tastaturet MEN bogstaverne står HELT forkert i forhold til et på en gammeldaws mobil

Jeg kan ikke bruge diverse standard tastaturer pga 'store fumlede fingre' OG jeg har prøvet med en såkaldt touch-pen - Det er også alt for bøvlet

En samsung galaxy y har et 3x4tast. som kan vælges - det vender rigtigt og fungerer fint både med størrelse og bogstavplacering

Venligst Avant85

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-06-13 23:39

Når tastaturet vises på skærmen så er der på min Sony Xperia en indstilling nede til højre, vist som en lille fastnøgle, når jeg trykker på den så kommer tastatur indstillinger frem og trykker jeg på Stående tastatur får jeg mulighed for at vælge mellem Fuld tastatur og Telefon tastatur, vælger jeg Telefon tastatur så virker det som på min gamle telefon med ordbog og så videre
Har du ikke en indstillings tast på dit tastatur? Prøv den

Kommentar
Fra : Avant85

Dato : 03-06-13 07:56

o.v.n.
Jeg har ikke den der nøgle
Jeg går ind i indstillinger og vælger det tastatur jeg vil bruge - Det er forresten en Huawei Y 200

Der var qwerty-tast og touchpal-tast med forskellige indstillinger som kan skiftes ved at 'glide' over mellemrumstasten

Men det er altsammen for småt

Avant85

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-06-13 11:22

Så skal du have hentet og installeret Perfect Keyboard den er gratis:
https://play.google.com/store/apps/details?id=free.inputmethod.latin.perfectkeyboard&feature
og installere dansk på den, der mangler mange ord påstås der men er vel bedre end ingen:
https://play.google.com/store/apps/details?id=pkeyboard.languagepack.danish&feature