/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
internet
Fra : kivi
Vist : 429 gange
100 point
Dato : 30-05-13 07:55

jeg er ved at sætte en lille medion , med windows 7 starter, op men den vil ikke gå trådøst på nettet før jeg har kørt fejlfinding så er der ingen problemer men når jeg så starter igen så er problemet der igen jeg har prøvet ,tror jeg nok , alt

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 30-05-13 09:04

Du nævner det ikke, så man må jo spørge. Har du installeret den korrekte driver til netkortet?

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 30-05-13 17:18

jeg regner med at når man bruger den recover som ligger på den så skulle driverne vel være der

Accepteret svar
Fra : webnoob

Modtaget 100 point
Dato : 30-05-13 17:50

Ja det vil man mene, men det kan du ikke altså gå ud fra. Hvis Windows har en universal driver så bliver der ikke lagt driver ind i recovery imaget.

Find den rigtige driver og installer den.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 30-05-13 20:44

Jeg går ud fra at du har været i enhedshåndtering og at der ikke er gule advarsler på netkortet.

Har du den lille "trappe" nede ved uret.
Højreklik på den og vælg netværk og delingscenter
Klik på administration af trådløse netværk
Kan du se nogle netværk (dit routernavn)
Hvis der er nogen så slet dem.

Venstreklik nu på trappen nede ved uret
Højreklik på dit netværksnavn og vælg tilslut
Følg anvisningen og vær klar med nøglen/koden til dit netværk (router)

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 31-05-13 07:51

alt hvad i har skrevet er prøvet

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 31-05-13 08:17

Har du prøvet at sende den til en reparatør?

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 31-05-13 13:19

Så du har prøvet og installere en device driver for enheden?

Kommentar
Fra : kimpetersen

Dato : 31-05-13 14:50

Er du sikker på trådløs er slået til? På min Bærbar Medion er det FN + F7

Godkendelse af svar
Fra : kivi

Dato : 01-06-13 09:07

Tak for svaret webnoob.
det hjlalp ikke