/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Copy Controlled
Fra : happysmile
Vist : 294 gange
20 point
Dato : 09-06-03 10:28

Mig bekendt er det lovligt at rippe en cd som man ejer...
Men forsøger jeg med den software som jeg plejer, virker det ikke, da cd'en er copy controlled.
Er der nogen der har en løsning på problemet???

Med venlig hilsen

Happysmile

Kommentar
Fra : TEXXXAZZ

Dato : 09-06-03 12:33

Du ka prøve med et gratis brænder prg, som ligger frit tilgængligt på nettet som hedder clonecd...
http://www.elby.ch/en/products/clone_cd/
det plejer at ta det meste..

hilsen Michael

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 09-06-03 12:34

jeg har haft held med at rippe en copy-controlled cd med programmet Audiograbber.

http://download.com.com/3120-20-0.html?qt=audiograbber&tg=dl-2001

1. gang jeg prøvede at rippe alle numrene rippede den kun hvert 2. nummer. Så prøvede jeg derefter at rippe de "tilbageblevne" numre, hvor også kun hvert 2. af disse blev rippet. Og sådan fortsatte jeg til alle numrene var nede..

Håber det kan bruges.
Mvh Niels

Kommentar
Fra : we

Dato : 09-06-03 12:38

du skal bruge clonecd og clonyxxl. clonyxxl er et program som fjerner beskyttelsen på cd en så du kan brænde den.

se mere på www.sikkopi.dk virkelig godt side

Kommentar
Fra : we

Dato : 09-06-03 12:38

du skal bruge clonecd og clonyxxl. clonyxxl er et program som fjerner beskyttelsen på cd en så du kan brænde den.

se mere på www.sikkopi.dk virkelig godt side

Kommentar
Fra : happysmile

Dato : 09-06-03 22:32

Tak for hjælpen, jeg vil prøve de gode råd.

Ps: håber at kunne hjælpe Jer en anden gang

M.V.H. Happysmile

Kommentar
Fra : db_mig

Dato : 30-12-04 12:57

Hej ..
Nogen der kan hjælpe mig med at konvertere copy controlled cd'er til mp3 så man kan overføre dem på sin Mp3 afspiller uden de "hakker" ??
Det ville være skønt med noget hjælp her :)
Hilsen Trine ..