/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
running plus virus
Fra : svendgiversen
Vist : 628 gange
81 point
Dato : 29-05-13 18:16

Jeg har nu for anden gang været inde for at svare på et spørgsmål i kandu,
og så løber plus tegnene hen over linien og jeg kan ikke skrive, kun skynde mig at stoppe/lukke...

Har andre været ude for det samme?
Hvad er årsagen??
Er det virus???

Når jeg lukker ned og starter op igen, jeg har XP, er det heldigvis væk,
jeg har både avast og mozilla virus beskyttelse, ved ikke hvad der hjælper????

Er det noget i kandu, på min computer, eller hvor?????

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 91 point
Dato : 29-05-13 18:29

En tast der hænger eller hvis det er trådløst tastatur, så prøv med nye batterier!

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 29-05-13 19:28

Det kunne selvfølgelig være et program - der pludseligt laver selv-udførelse af adgangskoder eller lignende.
Men tror det næppe.
Selv kan jeg ikke skrive mere end selve dialog boksen herinde fylder, under boksen/ scroll, så ryger boksen til top´s for hvert tastetryk jeg giver - temmeligt irriterende.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 29-05-13 19:43

Citat
Selv kan jeg ikke skrive mere end selve dialog boksen herinde fylder, under boksen/ scroll, så ryger boksen til top´s for hvert tastetryk jeg giver - temmeligt irriterende.

Sæt kandu siden til visning i Kompatibilitets tilstand!

Eller brug Chrome

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 29-05-13 20:13

Jow jow, der er også snart JUL_i igen.
Men prøver det da, hvis jeg kan finde 'knappen' .

Men syntes bare det er langt mellem de store indlæg - fra min side, så

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 30-05-13 10:33

ja ja prøv lige at tænke kæden igennem. Et bluetooth tastatur får trykket en knap. en micro inden i husker dette, og sætter en radio forbindelse op, over til en pc hvor en meget travl windows maskine har blandt sine mange gøremål, at gemme dette tryk. Herefter sende det videre til langtvæk via en netpakke i internettet. Her står så en maskine der blandt mange brugere finder den rigtige og sætter den rigtige karakter ind på hans billede og sender dette tilbage til afsenderen. Lidt tanker om dette det er fantastisk at det kan lade sig gøre.
hilsen Steen

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 30-05-13 12:50

Hvis det bare er en tast der hænger, er jeg mere rolig?

Mon det så ikke er + tasten??

Mit tastatur er ikke trådløs, et hp model kv 0316, hvis det siger jer noget,
iøvrigt købt sammen med min stationære hp efter gode råd her i kandu...

Og så det efterfølgende spørgsmål, hvordan renser man et 7-8 år gammel tastatur???

Jeg har både vatpinde og sprit, brille rens, rense benzin mm,
men vil også gerne købe special rense midler????

Og jeg har ikke spildt cola på det, måske har min kones barnebørn...
Måske skulle jeg først prøve med hendes støvsuger?????

Godkendelse af svar
Fra : svendgiversen

Dato : 31-05-13 12:14

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 31-05-13 13:27

velbekomme, fandt du ud af det?