/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Altankasser
Fra : mlvj
Vist : 672 gange
100 point
Dato : 28-05-13 17:09

Jeg er på jagt efter altankasser på ca 80 cm og i forskellige farver skulle der være nogen der ved hvor de kan skaffes ?? ja de skal være af plast.

Mikael

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 28-05-13 17:57

køb nogle almindelige hvide og et par dåser spraymaling i den farve du ønsker. jeg tror ikke de laves i ret mange farver, og dem du kan købe, er alle i neutrale farver. det har nok noget at gøre med, at de fleste boligselskaber vil have en pæn og ensformig facade.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 28-05-13 18:00
Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 28-05-13 18:02
Kommentar
Fra : marken84

Dato : 28-05-13 18:02

Prøv som jeg, at Google "Altankasser" og se hvad der sker...

Kommentar
Fra : mlvj

Dato : 28-05-13 18:21

ja marken det har jeg prøvet men finder kun nogle på 65 cm

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 28-05-13 18:57

ja marken det har jeg prøvet men finder kun nogle på 65 cm[CITAT]

Så må vi jo prøve at google ALTAN-KASSE-STRÆKKERE...

Kommentar
Fra : mlvj

Dato : 28-05-13 19:48

ja kan du ik lige fixe det

Accepteret svar
Fra : pabloj

Modtaget 100 point
Dato : 28-05-13 23:20
Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 29-05-13 19:21

Mig bekendt, har byggemarkeder, kasser i sort/hvid/?brun i de mål du søger.
Eller køb noget primer-maling (spray) som plast skal/ bør have før en lakering, og holder rimeligt godt - husk engang sandpapir så malingen kan få fat, Korn 120 er fint til almindelig brug.
kan købes i alle byggemarkeder, og holder til 5-10 kasser afhængig af dig selv.
Sæt flere kasser i '' kø, så de få overskydende maling på sig.

Godkendelse af svar
Fra : mlvj

Dato : 29-05-13 21:08

Tak for svaret pabloj.
Havde jeg kunne tysk havde jeg nu været 100 point rigere men tak for hjælpen de kan sagtens bruges

Kommentar
Fra : pabloj

Dato : 29-05-13 23:26

Ja, det hjælper når man har en feriedreng dernede fra på 12. år

Jeg har hentet en ny bil.

Jes

Kommentar
Fra : mlvj

Dato : 30-05-13 06:28

Ok jeg ringer lige for jeg skal til hillerød idag til noget møde og ringer lige når jeg kører hjem af
Ses