/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
mozilla thunderbird
Fra : bublebee
Vist : 529 gange
100 point
Dato : 28-05-13 11:31

Jeg bruger mozilla thunderbird som mail program - her har jeg jo så bare lagt min mail adresse ind så den henter de mails der er.
Men hvordan laver jeg en back up af alle mails i programmet, for min mail adresse bliver nok snart slettet ?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 28-05-13 11:47

Lav en backup!
Inden du prøver at finde forsvunde mails, vil det være en rigtig god ide at lave en backup af alle Thunderbirds data. Find Thunderbirds mappe med brugerdata, lav en kopi af mappen Thunderbird, du kan fx kalde kopien for Backup-Thunderbird. Thunderbird skal være lukket, mens du laver en backup.
http://wiki.mozilladanmark.dk/wiki/Thunderbird/Red_mails

Gå til linket ovenfor og klik på Find Thunderbirds mappe med brugerdata og følg anvisning.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 28-05-13 11:52
Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 28-05-13 12:01

Jeg skal ikke lede efter forsvundne mails, jeg skal være sikker på at jeg har en backup af alle mails i mit program - også selv om mail adressen slettes

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 28-05-13 12:08

Prøv nu at læse det der står!

Lav en backup!
Find Thunderbirds mappe med brugerdata, lav en kopi af mappen Thunderbird, du kan fx kalde kopien for Backup-Thunderbird. Thunderbird skal være lukket, mens du laver en backup.

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 28-05-13 12:13

og så kan man smide det hele tilbage i programmet hvis man vil ?

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 110 point
Dato : 28-05-13 12:22
Godkendelse af svar
Fra : bublebee

Dato : 28-05-13 12:33

Tak for svaret Klaudi. så tror jeg at jeg kan finde ud af det

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 28-05-13 13:48

velbekomme