/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Canon IP7250
Fra : ara
Vist : 338 gange
100 point
Dato : 27-05-13 22:48

Hej.

Jeg har lige købt sådanne en printer.

Kan det virkelig passe at det tager over 2 min inden den begynder med at udskrive.

Den står og larmer som ind i h....... Det lyder som om den renser partronerne.

Hvis jeg prøver igen imorgen tager det over 2 min igen.

Jeg havde en Canon IP4300 før og den larmede meget mindre og var tilmed meget hurtigere.

Kommentar
Fra : werter

Dato : 27-05-13 23:04

Hvis du har slukket på kontakten vil den starte med at rensetonehoveder.
sluk kun på printeren, så den staår stand by natten over,
så er den muligvis hurtigere til at komme igang igen den følgende dag!

Kommentar
Fra : ara

Dato : 27-05-13 23:05

Slukker kun på printeren.

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 29-05-13 14:41

Hvad sker der hvis du lader være med at slukke?

Kommentar
Fra : ara

Dato : 16-08-13 08:26

Ingen gyldige svar.

Derfor annulleres spørgsmålet.

Annuller spørgsmålet
Fra : ara

Dato : 16-08-13 08:26

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål