/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Problemer med outlook mail
Fra : ilgp
Vist : 384 gange
100 point
Dato : 24-05-13 19:46

Jeg har en mailadresse hos outlook.com. Jeg har så 2 ekstra aliasser til specielle mails.Jeg ville så ændre det ene slias men fik at vide at jeg ikke kunne oprette flere, trods der står at man kan have op til 10 aliasser.Jeg har så slettet det ene alias og troede derfor at der blev plads til det nye, men systrtemet vil ikke tage den. Er der nogen som kender til outlook.com som kan hjælpe mig videre. Jeg er ikke så meget for at ændre den primære mailadresse, hvis det kan undgås.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 24-05-13 21:49
Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 24-05-13 21:53
Kommentar
Fra : ilgp

Dato : 25-05-13 10:02

Hej begge to. Disse sider har jeg også været inde på, men problemet er at den ikke vil godtage flere aliasser, selv om jeg kun har haft et par stykker.

Annuller spørgsmålet
Fra : ilgp

Dato : 30-05-13 10:25

Jeg har desværre ikke modtaget et brugbart svar svar, og annullerer derfor dette spørgsmål