/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Ram 2 og få en præmie
Fra : mig-selv
Vist : 612 gange
10 point
Dato : 23-05-13 19:41

Håber den Danske Jagt er bedre end denne? TÅBE som.....
Første der reagerer får point´s, men lader den stå åben et par uger - til skræk og advarsel.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 23-05-13 19:43

Fantastisk han egentlig kunne ramme på så KLODS hold, men hvad = øvelse gør mester.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 23-05-13 20:19

Det er da vist det, man kalder at være heldig!

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 23-05-13 20:27

Det siger du ik´´´
Hvem og hvor har han lært at?? et eller andet henne.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 23-05-13 20:36

Måske er det fra ham, at Punker/ ugh-ugh frisø´ren kommer fra, det burde dog være omvendt, da han var ved at blæse sin egen hane-kam af.

Men mennesker har vel ikke de helt store evner nu omdage = aldrig gå tilbage til en FUSER.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 23-05-13 20:43

Er det mon hans eget kamera på statik, som er sat til at optage?
Eller er der, en som ved, at han ikke er for smart?

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 23-05-13 21:18

På Kandu florerer en kendt forfatter, ingeniør, og ikke mindst riffelinstruktør, hvis "kælenavn" er Balefrans. Kan det mon tænkes, at den uheldige riffelskytte har modtaget undervisningen af Balleklaskeren ?
Jeg overraskes ikke hvis det er tilfældet.

Til alle der har modtaget undervisning af den berømte instruktør - må Gud være med Jer.

Mvh.
Tommy.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 23-05-13 21:40

Jeg tænker nu mere på dem, der MULIGVIS mødte filmens ´hoved-person´ i en Dansk skov
Om de har fået undervisning eller EJ, man gør Skoda ikke som ham på filmen - ELLER er der virkelig JÆGERE, der i lille Danmark er så stupide.

Jeg har aldrig fået? instruktion i moderne våben, og kunne på INTET tidspunkt finde på at gøre hvad han lavede, selv-om.
Det minder mig om at i ´gamle dage´ havde de Salon rifler i Fårup Sommerland med LYD- DÆMPERE på, i såkaldte skyde-skur (mig ind og fyre skidtet af) da jeg ikke havde prøvet den slags før (langt fra bande krige osv) og da jeg så de ''huller'' i væggen ind til naboen, tænkte jeg bare? skyd de par runder og lad mig komme VÆK. Kan lige nævne at de var sikret med en kæde der minder mig om noget min håndvask har til en afløbs-prop - der kunne rykkes istykker af en møj-unge på 5 år?

Men det fortsatte vel heller ikke, mere en sæson?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 23-05-13 21:46

Citat
Er det mon hans eget kamera på statik, som er sat til at optage?
Eller er der, en som ved, at han ikke er for smart?

Mig bekendt, hvad jeg læste på den oprindelige side for hans film, var at han lige havde købt sin pump-it-up-igen våben og ville lave et par skud i sin have?
Og JA, det var ham selv der optog det OG har selv sendt det ud i Verdens rummet, til offentlig beskuelse og latterlig gørelse.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 23-05-13 21:47

NB: Hvem siger hastighed slår ihjel..

Accepteret svar
Fra : Tonganeseren

Modtaget 10 point
Dato : 25-05-13 13:17

Jeg kunne fortælle masser af små pinlige hændelser blandt "overklassens" jægere. Eksempelvis blev der på Vordingborg Kasernes område affyret en tung riffel, hvor kuglen drønede ind gennem køkkenvinduet - til en mor med sit barn placeret ved spisebordet. Til stede var "overklassen" inklusive et medlem af Kongehuset. Det oplyste pressen i hvert fald.

Et par af forsikringsbranchens tunge drenge steg ind i en bil, med afsikret haglvåben, hvoraf en af de tilstedeværende lavede et nydeligt hul i taget på den dyre Mercedes.

Tåber findes der masser af, og er der samtidig alkohol indblandet, så kan det kun gå galt. Når jeg inviterer på jagt, er det kun tilladt at drikke en dåsepilsner - på et tidspunkt hvor vi holder pause.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 25-05-13 15:15

Generelt er danske jægere dog forstandige og opmærksomme - skal det lige tilføjes.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 26-05-13 19:03

Møgvejr - i dag - søndag. En ellers velpolstret hund ser ret ynkelig ud, når den er gennemblødt.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 26-05-13 20:15

Fantastisk strålende solskinsvejr, i dag søndag, - hunden puster af varme.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 26-05-13 22:35

Her i Nordsjælland regnede det så at sige ned hele dagen. Godt nok med varierende styrke, men det betød trods alt, at bukkene holdt sig i læ.
Men der kommer en anden dag, hvor vinden er i syd eller vest.

Mvh.
Tonganeseren

Godkendelse af svar
Fra : mig-selv

Dato : 27-05-13 21:12

DIT EGET CITAT:
Tåber findes der masser af, og er der samtidig alkohol indblandet, så kan det kun gå galt. Når jeg inviterer på jagt, er det kun tilladt at drikke en dåsepilsner og der er sikkert ikke % i dem.
Øhh? mig bekendt bliver man NAKKET af Politi? på den ene eller anden MÅDE FOR DRIKKERI / kørsel, men ret mig - hvis promillen er .
At man så ikke sidder på 4 hjul og ikke kan se eller bare finde vej hjem..
men render rundt og ´bare´ plaffer løs på alt og intet - bare fordi man har fået et nyt våben = USMAGELIGT, og noget jeg ville men var TOTALT uetisk - krybskytteri.
Dem der render rundt ude ved mig, aner IKKE hvad afstand og andet ER, mit tag får somme tider et ORDENTLIGT GANG hagl, der bare drypper som var det SNE på din rude og dyr der er skadeskudte = eller også ramte de bare et par stykker eller 3 og lod dem GÅ hjem.
Og et par gør vel ikke ligerem DIG USKYLDIG, du står som MASTER Of the Event, (side bemærkning) men jeg har aldrig været EFTER dyr i en ellers fredelig skov - eller har jeg? eller er det naboerne der buger min - til samme.

Lidt af en ANKLAGE: Næ, jeg har beviser på/for samme.
Samt en næsten smadret MC , de ikke kunne se i bare IVER for at komme ind i en lille skov, følg THE LEADER of et eller andet, det fritager på intet tisse punkt ANDRE

Og dermed ikke sagt at der så er Jægere er virkeligt brænder for DET

Men, NEJ hos mine omgivelser.

GO JAGT.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 27-05-13 21:14

WOW: stavefej og andet er den også gal med...ØV

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 27-05-13 21:27

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 27-05-13 21:29

Og tak for POING.

Mvh.
Tonganeseren