/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
iPhone apps - slette for evigt
Fra : Bille1948
Vist : 602 gange
200 point
Dato : 21-05-13 22:11

Hvordan sletter man synkriniserede Apps med Itunes.

Selv hvis jeg har hentet og installeret en app fra AppStore, fundet den "for let" og slettet den, så bliver den alligevel synkroniseret med Itunes, når jeg tilslutter min iPhone til min PC.

Nu har jeg en hel del Apps liggende under Programmer, og jeg kan klikke Installer, men det VIL JEG IKKE.

Jeg vil SLETTE den FOR EVIGT.

Hvad gør jeg for at komme af med dem??

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 22-05-13 11:25

Gå over til Android.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 22-05-13 11:37
Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 22-05-13 11:45

Problemet er bare, at der ikke sker noget, når jeg højreklikker på ikonet i listen over programmer i venstre side i iTunes :(