/ Forside/ Teknologi / Udvikling / Java / Spørgsmål
10  mccracken 320
Security concern
Fra : BerndJ
Vist : 709 gange
100 point
Dato : 21-05-13 18:48

På min pc dukker der med ca. 2 timers mellemrum følgende melding op:

"Java has discovered application components that could indicate a scecurity concern. Block potentially unsafe components from being run?"

Hvad betyder det? Hvor "farlig" er det? Hvad skal jeg foretage mig? Hvordan skal jeg reagere på denne security warning? Java ER opdateret. Der er ingen andre problemer med pc'en, ej heller med WEB-bank og andet som bruger Java

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 110 point
Dato : 21-05-13 19:26

Kan du ikke blokkere det gennem Java eller se hvad program det er?

Prøv at ryd op med dette:
http://www.wisecleaner.com/wiseregistrycleanerfree.html

Godkendelse af svar
Fra : BerndJ

Dato : 22-05-13 15:34

Tak for svaret mig-selv. Oprydningen med: http://www.wisecleaner.com/wiseregistrycleanerfree.html
har tilsyneladende afhjulpet problemet - TAK!!